خطیب نماز جمعه شهرستان اسکو:

فرماندهی خردمندانه مقام معظم رهبری همیشه پیروزی به ارمغان می‌آورد

اسکو (پانا) - با شهادت سید حسن نصرالله هیچ خللی در اراده و در کارها بوجود نیامده است  زیرا که فرمانده این میدان مقام معظم رهبری است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندهی خردمندانه مقام معظم رهبری همیشه پیروزی به ارمغان می‌آورد

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا خطیب نماز جمعه شهرستان اسکو به شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان  اشاره کرد و گفت: با ترورهای کور رژیم جنایتکار اسرائیل حزب الله از بین نمی‌رود بلکه آغاز نصرالله است جبهه مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله خللی در اراده آنها به وجود نیامده است  و مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می دهند زیرا که فرمانده میدان مقام معظم رهبری است.

حافظ نیا به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امنیت جامعه با نیروی انتظامی قوی ممکن است و امروز تضعیف انتظامی در راستای کمک به دشمن است و هیچکس حق تضعیف نیروی انتظامی را ندارد و لذا باید از این نهاد حمایت و پشتیبانی کنیم.

وی به اقامه نماز جمعه تهران به امامت آیت الله العظمی خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: نماز جمعه ما هم در راستای تجدید بیعت با رهبر انقلاب است و مردم مومن گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و تبعیت از حکم رهبری بر همه مسلمانان واجب است و کمک به جبهه مقاومت مورد انتظار است.

او به ضرورت پرداخت زکات در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: پرداخت زکات بین فقرا و نیازمندان توازن برقرار می‌کند و خداوند به وسیله زکات فقرا را در اموال اغنیا سهیم قرار می‌دهد و لذا پرداخت زکات دارای ارزش زیادی است و از پایه‌های اساسی اسلام به شمار می‌رود.

حجت الاسلام حافظ نیا بر اهمیت وحدت و اطاعت بی چون  چرا از ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر رژیم صهیونیستی در مقابل مسلمانان قرار می‌گیرد عدم اتحاد مسلمانان است و چون سران کشورهای اسلامی اهمیتی به جنایات رژیم اسرائیل در غزه نمی‌دهند رژیم صهیونیستی در مقابل آنها جدی‌تر می‌شود بنابراین وحدت و ولایت از پایه‌های مقدس و رکن اساسی اسلام است.

خبرنگار : دانش‌آموز: امیرعلی قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار