رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

نرخ مصوب روپوش مدارس در آذربایجان شرقی کمتر از ۸۰۰ هزار تومان است

تبریز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: نرخ مصوب روپوش مدارس در این استان بیش از ۸۰۰ هزار تومان نیست.

کد مطلب: ۱۵۰۰۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نرخ مصوب روپوش مدارس در آذربایجان شرقی کمتر از ۸۰۰ هزار تومان است

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ ناصر شهریاری در این خصوص گفت: والدین در صورت شکایت می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان یا ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مراجعه کنند.

وی افزود: ادارات صمت نیز همکاری لازم را انجام می‌دهند و شکایات را پیگیری و بررسی می‌کنند.

شهریاری با بیان اینکه به منظور ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان، دستورالعملی از طرف اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان تدوین و در خردادماه به نواحی و مناطق استان ابلاغ شد، گفت: مبنای اصلی کار، اجرای ماده ۸۵ آیین‌نامه اجرایی مدارس است که در این ماده، انتخاب نوع و رنگ لباس دانش‌آموزان با مشارکت شورای دانش‌آموزی بر عهده شورای مدرسه و برنامه‌ریزی و اقدام برای تهیه روپوش دانش‌آموزان با هماهنگی شورای مدرسه بر عهده انجمن اولیا و مربیان است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان  آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مدیر مدرسه، مکلف است نرخ‌ها را در اختیار والدین قرار دهد، ادامه داد: در اداره کل آموزش و پرورش استان، تدبیری اندیشیده شده و تصمیم گرفته شده که مدارس نباید سالانه لباس فرم و نوع و رنگ را عوض کنند و اگر کسی لباس فرم سال گذشته‌اش قابل استفاده است، می‌تواند استفاده کند و عوامل مدرسه نیز باید در این خصوص همکاری های لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: تولیدی‌های مجاز و نرخ لباس از طرف اداره کل صمت به اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ شده که عین ابلاغیه به ادارات نواحی و مناطق استان و مدارس ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار