وضعیت فضاهای تربیتی مدارس آذربایجان‌شرقی در آستانه بازگشایی بررسی شد

تبریز (پانا) - معاون مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بر اولویت بودن توسعه فضاهای تربیتی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت فضاهای تربیتی مدارس آذربایجان‌شرقی در آستانه بازگشایی بررسی شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، بازگشایی مدارس و اقدامات انجام شده در این راستا، سرویس مدارس و تبیین وضعیت فضاهای تربیتی استان از جمله موارد مطرح شده در این شورا بود.

تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به ارائه همه ساله طرح‌هایی به منظور بازگشایی مدارس، دعوت از مدیران ادارات، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌ها به منظور حضور در مراسم و جشن بازگشایی مدارس را ایده‌ای خوب، عنوان کرد و افزود: حضور مسئولان در مدارس به ویژه مدارس محل تحصیل خودشان می‌تواند کمک کننده باشد.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی بوفه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه مدرسه و تزئین فضای بیرونی مدارس نیز باید مورد توجه مسئولان نواحی و مدیران مدارس قرار گیرد.

یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز نیز در ادامه به ارائه برخی موارد در خصوص  سرویس مدارس دانش‌آموزان پرداخت و گفت: فرمانداری شهرستان تبریز با تمام توان در کنار دستگاه تعلیم و تربیت است تا بتواند عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در بخش دیگری از این شورا، از صرف اعتبار دو میلیارد تومانی به منظور مفروش کردن نمازخانه‌ها در قالب طرح شهید عجمیان خبر داد.

پناهعلی حسین‌زاده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در ادامه به تشریح وضعیت فضاهای تربیتی استان پرداخت و از وجود ۵۲ دارالقرآن‌ در استان خبر داد و فضاهای تربیتی را یکی از عوامل تاثیرگذار در تربیت دانست.

وی ادامه داد: توسعه نمازخانه‌ها چندین سال است که جزو برنامه‌های توسعه فضاهای تربیتی قرار گرفته و ۴۳۲۴ نمازخانه مشترک، مستقل و کلاسی در مدارس استان وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار