خطیب نماز جمعه شهرستان مرند:

تمام دنیا نظاره‌گر نابودی اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران باشند

مرند (پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرند گفت: تمام دنیا انگشت به دهان، نظاره‌گر نابودی اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران باشند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام دنیا نظاره‌گر نابودی اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران باشند

خطیب نماز جمعه شهرستان مرند گفت: علت پیروزی رزمندگان اسلام همان پرچم یا لثارات الحسین است که ارتشیان، سپاهیان و جان برکفان ولایت،آن را به دست گرفته و با توکل به خدا درحال مبارزه با شمر زمان خود هستند.

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده در ادامه افزود: بعد از قیام عاشورا، اولین قیامی که حتی قبل‌تر از قیام توابین برای خونخواهی از امام حسین(ع)انجام شد، قیام ملت ایران از تبار سیستان بود.

وی در ادامه تاکید کرد:امروز جامعه و تاریخ به کل دنیا نشان داده است که ولایتمداری و عشق به علی و آل علی(ع)ریشه در قلب مردم این مرز و بوم دارد.

امام جمعه شهرستان مرند با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم گفت: کابینه‌ای که آقای پزشکیان آن را به کار گرفته است بسیار بسیار قابل تحسین است.

وی در ادامه افزود: همه و همه باید به دور از جریانات سیاسی، برای رسیدن به آرمان‌ها و پیشرفت کشور در عرصه وفاق ملی قدم برداریم.

خطیب نماز جمعه شهرستان مرند با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه عنوان کرد: دشمن امروز در موضع ضعف و ترس قرار دارد و شبانه روز آماده است که چه زمانی ایران مقتدر به آن حمله می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خودشان می‌دانند که این سیلی را از دست ایران خواهند خورد و می‌دانند که این سیلی با دفعات گذشته فرق خواهد داشت ولی اینکه چه زمانی به آنان حمله میکنیم را تنها ما می‌دانیم نه آنان.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام دنیا انگشت به دهان،نظاره‌گر نابودی اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران باشند و ببینند که موشک‌های کشور ایران چگونه آنان را ویران خواهند کرد.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار