برپایی موکب‌های دانش‌آموزی آذربایجان شرقی در مسیرهای زائران اربعین

تبریز (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی از برپایی موکب‌های دانش‌آموزی استان در مسیرهای ورودی و خروجی برای زائرین اربعین خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب‌های دانش‌آموزی آذربایجان شرقی در مسیرهای زائران اربعین

مسعود سعادتی در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی اربعین حسینی که با هدف هم‌اندیشی و تبیین اقدامات صورت گرفته به منظور اعزام کاروان فرهنگیان به پیاده‌روی اربعین و بر پایی موکب‌های دانش‌آموزی، برگزار شد، این رویداد را تحولی عظیم با آموزه اخلاقی و دارای پیام معنوی به جهانیان، عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این رویداد، صرفا جنبه تبلیغی نداشته و دارای اثرات معنوی و رویدادی فرهنگی است. در همین راستا، حمایت و پشتیبانی جهت برگزاری این حماسه عظیم و ایجاد فرصت به منظور استفاده دانش‌آموزان و همکاران در حد توان و امکانات موجود، ادامه خواهد داشت.

پناه علی حسین‌زاده نیز در ادامه از اجرای برنامه‌های فرهنگی داخل کشور خبر داد و گفت: هم اکنون، سوگواره "عبرات" در رشته‌های متعدد مانند شعر و داستان‌نویسی، سفرنامه، خوشنویسی، فیلم کوتاه، پرده خوانی، عکاسی، نقالی و  روایتگری عاشورایی در حال اجرا است که نفرات برتر به زودی، معرفی می‌شوند.

معاون فرهنگی و پرورشی استان با اشاره به برپایی موکب‌های دانش‌آموزی در مسیرهای ورودی و خروجی تبریز، گفت: موکب دانش‌آموزی مستقر در عوارضی میانه، اتوبان پیامبر اعظم (ص)، موکب مسجد بناب و اردوگاه شهید فهمیده شهرستان سراب به ارائه خدمات به زائران ابا عبدالله‌الحسین (ع) می‌پردازند.

 

خبرنگار : دانش‌آموز: اسما قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار