آذربایجان شرقی، میزبان بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی

تبریز (پانا) - مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در دو رشته هندبال و فوتسال با مشارکت بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره دوم ابتدائی و متوسطه اول از سراسر کشور از یکم الی پانزدهم مرداد ماه به میزبانی آذربایجان شرقی، برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان شرقی، میزبان بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در مسابقات ورزشی دانش‌آموزی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، استانمان در این دوره از مسابقات از دوم تا ششم مرداد ماه میزبان دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه شرکت کننده در رشته‌های هندبال و فوتسال و از دهم تا چهاردهم مرداد ماه نیز میزبان دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه در همان رشته‌ها خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه  ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور، اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چندین دور میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزی بوده و در این مورد تجربه دارد و امیدواریم این مسابقات هم به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

مسعود سعادتی میزبانی از بیش از ۲۰۰۰ دانش‌آموز را در مسابقات دانش‌آموزی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق دانست و گفت: تمامی تدابیر لازم برای میزبانی از این مهمانان که برای شرکت در مسابقه و چالشی بزرگ، آماده می‌شوند و دور از خانواده، مهمان شهر ما هستند، اندیشیده شود تا فارغ از نتیجه، خاطرات خوب و خوشی برای آنان رقم بخورد.

وی ادامه داد: کلان شهر تبریز دارای سبقه درخشان است و انتظار می‌رود مسابقات بدون هیچ عیب و نقصی و در تراز استانمان برگزار گردد. رعایت نظم و انضباط در برگزاری چنین مسابقاتی از پذیرش اولیه کیفیت سالن‌ها و کفپوش‌ها گرفته تا نحوه برخورد با دانش‌آموزان و داوری، همگی از اهمیت خاصی قائل هستند. هر یک از کمیته‌ها به تفکیک وظایف برای برگزاری این مسابقات تلاش کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: کمیته‌های فرهنگی و استقبال می‌توانند با تهیه بسته‌های فرهنگی این دوره از مسابقات را به فرصتی برای بازدید از شهر تبریز تبدیل کنند تا دانش‌آموزان علاوه بر حضور در مسابقات از آثار معنوی این اردوی فرهنگی ورزشی نیز بهره‌مند شوند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار