مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

رینوفست، دانش‌آموز را برای بروز خلاقیت در حوزه اقتصادی آماده می‌کند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه دنیای آینده، دنیای تفکر، خلاقیت و ایجاد فرصت‌های اقتصادی است، رینوفست را بهترین بستر برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ورود به دنیای آینده دانست.

کد مطلب: ۱۴۸۶۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رینوفست، دانش‌آموز را برای بروز خلاقیت در حوزه اقتصادی آماده می‌کند

مسعود سعادتی در نشست تخصصی دومین جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی ربع رشیدی گفت: جامع‌ترین مبانی نظری مربوط به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و دولت‌های مختلف، پای کار تدوین و اجرای این سند بوده‌اند و این اتفاق نظر گرایش‌های مختلف، حُسن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از 6 ساحت تربیتی سند تحول بنیادین، فناوری و نوآوری است و هدف این است که دانش‌آموزان را برای بروز خلاقیت و نوآوری در قالب برنامه درسی آماده کنیم. چون رقابت در دنیا جدی است و کسانی برنده‌اند که خلاقیت داشته باشند و دنیای آینده، نبرد خلاقیت، ایجاد فرصت‌های اقتصادی و فکر است.

وی با اشاره به بُعد تربیت انسان از منظر جهان‌بینی، افزود: نگاه ما به طبیعت، مسئولانه است و در برابر خدا، خلق، خود و خلقت مسئولیت داریم.

سعادتی گفت: حوزه فناوری در آموزش و پرورش، نگاه آیه‌ای است. چرا که با کشف واقعیت، نگاه و ایمان و باور انسان تقویت می‌شود و بهره‌وری انسان نیز از طبیعت بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموز را باید در معرض فناوری قرار دهیم و برای آینده علمی و بروز خلاقیت آماده کنیم که رینوفست، یکی از همان بسترها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار