مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

تامین فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای دانش‌آموزان بسیار با اهمیت است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، تامین فضاهای مورد نیاز تفریحی، ورزشی و فرهنگی در شهرهای مختلف برای دانش‌آموزان را بسیار با اهمیت برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی برای دانش‌آموزان بسیار با اهمیت است

مسعود سعادتی در نشست رایزنی پیرامون احداث بزرگترین کمپ تفریحی - ورزشی دانش‌آموزی شمال‌غرب کشور در فاز ۳ شهر جدید سهند، طرح ارائه‌شده از سوی شرکت عمران را بسیار ارزشمند ارزیابی و بر پیگیری موارد مرتبط با تصویب طرح و تامین بودجه از وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، تامین فضاهای مورد نیاز تفریحی، ورزشی و فرهنگی در شهرهای مختلف برای دانش‌آموزان را بسیار بااهمیت برشمرد.

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این جلسه بر اهمیت تامین فضاهای تفریحی، فرهنگی و ورزشی در این شهر جدید تاکید و دستورالعمل‌های موجود در راستای واگذاری رایگان زمین برای ایجاد اماکن تفریحی ورزشی را تشریح کرد.

سعیدی با اشاره به موقعیت و ویژگی‌های زمین ۶ هکتاری با کاربری تفریحی - ورزشی در فاز ۳ شهر جدید سهند اظهار کرد: در این جلسه، امکان‌ احداث بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی - ورزشی دانش‌آموزی شمال‌غرب کشور در فاز ۳ ارزیابی می‌شود تا در صورت تامین اعتبار، اقدامات لازم انجام شود.

وی همچنین نیازمندی‌ها و شرایط شهر جدید سهند در حوزه اماکن تفریحی و ورزشی و وضعیت جمعیتی این شهر را تشریح کرد.

طرح اولیه مجموعه تفریحی - ورزشی فاز ۳ توسط شرکت عمران شهر جدید سهند در این جلسه ارائه و مقرر شد با پیگیری آموزش و پرورش استان از وزارتخانه متبوع و در صورت تامین اعتبار، اقدامات لازم جهت واگذاری زمین به اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی انجام شود.

جواد مددی، عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند و مدیران و معاونان آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار