پانا گزارش می‌دهد؛

سرانجام شیرین انتظار برای مردم روستایی بناب در دولت کریمه

تبریز (پانا) - سالن ورزشی چند منظوره روستایی شهرستان بناب بعد از ۸ سال وقفه در انجام پروژه، با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سرانجام شیرین انتظار برای مردم روستایی بناب در دولت کریمه

بعد از گذشت حدود چند ماه از انتصاب مالک رحمتی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، نماینده عالی دولت در این استان به انتظار چند ماهه مردم بناب پایان داده و روز پنج شنبه هفته جاری برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان به این خطه شهید پرور و قهرمان پرور سفر می کند که این اولین سفر رسمی استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان بناب پس از انتصاب ایشان به استانداری است.

بدین ترتیب مسئولان و مردم شهرستان بناب روز پنج شنبه میزبان استاندار محترم و جمعی از مسئولان و مدیران استان بودند.

بر اساس این گزارش، بعد از استقبال مردم و مسئولان از استاندار آذربایجان شرقی، مالک رحمتی و هیأت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن برنامه های خود را در این شهرستان آغاز کردند.

بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی، افتتاح سالن ورزشی قرا پنجگانہ و بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب وفولاد ظفر و پروژہ نیمہ تمام بیمارستان۲۰۰تخت خوابه، ورزشگاہ چند منظورہ و کلنگ زنی پروژه های نہضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های سفر استاندار به بناب بود.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجان شرقی سپس در جلسه شورای اداری شهرستان بناب شرکت کرده و پس از آن با جانبازان و خانوادہ شہدای شہرستان دیدار کرد۔

حفظ و نگهداری اماکن ورزشی در اولویت توسعه ورزش است

مدیرکل‌ ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه آیین افتتاح سالن چند منظوره سالن قراء پنجگانہ شهرستان بناب در گفت‌و‌گو با پانا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان شهرستان بناب در پیگیری اتمام پروژه های نیمه گفت: «سالن چند منظوره روستای قراء پنجگانہ از سال۱۳۹۳ شروع شده بود و امروز بعد از ۸ سال با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع در اختیار و مردم این روستا قرار می گیرد و مبلغی توسط سازمان بودجہ برای محوطہ این ورزشگاہ خواہد شد.»

حبیب ستوده نژاد در ادامه افزود: «حفظ و نگهداری اماکن ورزشی در اولویت توسعه ورزش است در همین راستا از مردم  انتظار داریم در نگهداری این مجموعه ورزشی کوشا باشند.»

دانش‌آموز خبرنگار: امید اسماعیلی

خبرنگار : امید اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار