مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد؛

ضرورت بیان اهداف پشت پرده اقدامات معاندان درخصوص زدودن عفاف و حجاب

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نسبت به ضرورت تبیین اهداف پشت پرده اقدامات معاندان درخصوص زدودن عفاف و حجاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بیان اهداف پشت پرده اقدامات معاندان درخصوص زدودن عفاف و حجاب

مسعود سعادتی در جلسه کمیته عفاف و حجاب با اشاره به اهمیت موضوع تربیت گفت: کسانی که با دانش‌آموزان و دانشجویان مواجه هستند، بیشترین تاثیر را در این امر دارند که در این خصوص، مهم بودن جایگاه تعلیم و تربیت مشهود است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: اعضای جلسات در ستاد و نواحی و مناطق با موضوع حجاب و عفاف به برنامه‌ها و مصوبات، خود را موظف به عمل بدانند و اقدامات کمّی قابل سنجش انجام دهیم.

سعادتی خاطرنشان کرد: خانواده، قوانین مدرسه را قبول می‌کند و روند حجاب در مدرسه اگر مناسب و اصولی باشد مورد پذیرش خانواده‌ها بوده و مطلوب برای جامعه است.

وی افزود: مدیر توانمندی که دغدغه حجاب و عفاف داشته و اصول تربیتی را می‌داند باید برای مدارس در نظر بگیریم و اصلاح مدرسه، بنا به تاکید وزیر از این طریق ممکن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه نوجوان در دوره ابتدایی باید مطلب را به عینه تجربه کند تا قبول کند، گفت: روش‌های تربیتی که کودک با آن در مواجهه باشد، اجرا شود.

وی گفت: در قالب انجمن و اولیا، شواهد و قراین توطئه‌های دشمنان درخصوص حجاب و عفاف تبیین شود تا اهداف شوم معاندان آشکار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار