دانش‌آموزان آذربایجان شرقی نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران شدند

تبریز (پانا) - تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ناحیه ۴ تبریز، نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران شد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران ( دانشجویی و دانش آموزی) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد علوم و تحقیقات با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و کمیته ملی ربوکاپ ایران از تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱فروردین ماه برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۱۸۰۰ شرکت کننده و در قالب ۳۰۰ تیم دانش آموزی و دانشجویی از سراسر کشور و۹ تیم خارجی از ۵ کشور دیگر در ۲۴ لیگ برگزار گردید.

دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز با دو تیم از دانش آموزان پایه یازدهم و دهم ریاضی فیزیک با عناوین فیوریوسا   (furiosa)و  آیرون هاید (Iron hide) به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات ربوکاپ ایران اوپن شرکت کرد و تیم دانش‌آموزان پایه یازدهم علاوه بر کسب مقام دوم مسابقات لیگ فوتبالیست دانش‌آموزی به عنوان بهترین تیم ارائه کننده معرفی و گواهینامه آن را دریافت نمودند.

اعضای تیم رباتیک دانش‌آموزان پایه یازدهم با نام فیوریوسا (furiosa)‌ شامل آسمان محمدی، اسرا حلمی، لیلا پورخدایی، آرمیتا شهیم، ثمین اکرامی و کیمیا منفرد و تیم رباتیک دانش‌آموزان پایه دهم با نام آیرون هاید (Iron hide) متشکل از خانم‌ها هلن توران، نگین صفر، رزا استاد آقایی، الین صدقی، معصومه طهماسب، بیتا عماری، الینا آبایی، اسرا دشتی، زهرا علیزاده و حریر حریری می‌باشند که با حریفان قدر در این مسابقات به رقابت پرداخته و به موفقیت‌های افتخارآمیزی دست یافتند.

تیم رباتیک دانش‌آموزان پایه یازدهم ریاضی فیزیک دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز در لیگ فوتبالیست دانش‌آموزی با ۱۱ تیم به رقابت پرداختند و با پشت سر گذاشتن تیم‌های صاحب نام دانش.آموزی کشور از جمله تیم‌های مدارس فرزانگان، علامه حلی، علامه طباطبایی تهران در نهایت به پشتوانه تلاش، دانش ، مهارت و هماهنگی تیمی با واگذاری مقام اول به تیم «ابراهیمی کاکتوس» از قائمشهر نایب قهرمان هجدهمین دوره مسابقات بی‌االمللی ربوکاپ ایران اوپن شده و در بخش presentation به عنوان بهترین تیم ارائه دهنده مسابقات معرفی شدند.

سهیل شیخ احمدی مربی تیم‌های رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز، مینا نجاتی سرپرست هر دو تیم، نوید اخوان، مسعود طهماسبی فرد و بهیاد زرنقی دستیاران مربی همراه تیم ها  در زمان برگزاری مسابقات حضور داشتند.

شایان ذکر است که نتایج این مسابقات به عنوان مرحله مقدماتی برای کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ۲۰۲۴ تاثیرگذار است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار