مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

حمایت آموزش‌وپرورش از طرح‌های خلاقانه جوانی جمعیت

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت از تمامی طرح‌های خلاقانه در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و خانواده در چهارچوب قانون حمایت می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت آموزش‌وپرورش از طرح‌های خلاقانه جوانی جمعیت

مسعود سعادتی در جلسه‌ای با موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان اینکه آموزش و پرورش، دستگاهی فرهنگی بوده و رسالت سنگینی در حوزه جوانی جمعیت بر عهده این دستگاه است، اظهار کرد: حمایت‌ از همکاران متاهل و دارای فرزند به‌ویژه بیشتر از 3 فرزند در حد اختیارات قانونی در اولویت قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بر لزوم تبیین دقیق وظایف آموزش و پرورش در قانون جوانی جمعیت، مزایا و پیشنهادات در این زمینه تاکید کرد و افزود: در راستای حمایت از این قانون، پدر و مادران فرهنگی با بیشتر از 3 فرزند در نقل‌وانتقالات و ارائه تسهیلات با استفاده از ظرفیت‌ها و سازوکارهای قانونی در اولویت قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از تمامی طرح‌های خلاقانه در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت و خانواده حمایت می‌کنیم.

دیوارنویسی مدارس در قالب یکسان با مضامین یکسان در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر مصوبات این جلسه بود و تاکید شد مصوبات جدید با دقت و جدیت اجرایی شوند.

برگزاری کلاس‌ها و جلسات آموزش خانواده، ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری و برگزاری دوره‌هایی در این خصوص برای دانش‌آموزان و لزوم حمایت‌ حقوقی لازم از مدیران مدارس جهت اختصاص اتاق تکریم مادر و کودک با رعایت مسائل حقوقی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار