رییس مجلس ملی پاکستان: برای گسترش روابط با ایران اهمیت زیادی قائل هستیم

خبرگزاری پانا:ریس مجلس ملی پاکستان گفت: این کشور برای گسترش هر چه بیشتر روابط متقابل با جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی قائل است.

کد مطلب: ۹۹۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایاز صادق در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان تصریح کرد: دولت جدید پاکستان همه تلاش خود را برای گسترش و تعمیق روابط با ایران بکار خواهد برد.
وی افزود: توانمندی های موجود در کشور دوست و همسایه، ایران می تواند در چارچوب منافع ملی پاکستان باشد و دولت و مجلس پاکستان مصمم به بهره گیری از توانمندی های ایران در بخش های مختلف بویژه اقتصاد و انرژی است.
علیرضا حقیقیان سفیر کشورمان در پاکستان نیز با اشاره به روابط دیرینه و دوستانه دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران هم جایگاه ویژه ای برای توسعه مناسبات با پاکستان قائل است.
وی با اشاره به ظرفیت های گسترده موجود در کشورمان و پیشرفت های حاصل شده در حوزه های مختلف افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده ارایه توانمندی های خود به کشور اسلامی و همسایه یعنی پاکستان است و معتقدیم توسعه مناسبات ایران و پاکستان، تامین منافع ملی دو کشور را در پی خواهد داشت.
وی همچنین گسترش روابط پارلمانی ایران و پاکستان را به عنوان دو کشور عضو اتحادیه پارلمانی اکو حائز اهمیت دانست. سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان همچنین از رئیس مجلس ملی پاکستان برای سفر به ایران دعوت بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار