برگزاری اولین جلسه ی هماهنگی برگزاری همایش یاوران انقلاب

زنجان (پانا) - اولین جلسه ی هماهنگی همایش عظیم یاوران انقلاب با حضور مربیان پیشتاز ناحیه 1 و 2 زنجان برگزار شد. هرساله به مناسبت بزرگداشت دهه ی فجر همایش بزرگ دانش آموزان پیشتاز با حضور نزدیک به 2000 دانش آموز برگزار می گردد.

کد مطلب: ۹۹۲۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه ی هماهنگی برگزاری همایش یاوران انقلاب

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان پس گرامی داشت یاد و نام شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی و تشکر از زحمات مربیان پیشتاز حاضر در جلسه گفت: «برگزاری منظم تر همایش یاوران انقلاب یکی از مهم ترین اهداف سازمان دانش آموزی در مراسم امسال است.»

او ادامه داد: «سازمان هایی که دارای تشکیلات منظم و قوی هستند،سالانه با برگزاری چند نوبت از این همایش ها و مانورها توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.از این رو سازمان دانش آموزی که یکی از ارکان های اصلی نظام تعلیم و تربیت بوده ودارای تشکل منظم و هدفمند پیشتازان است که همه ساله در ایام دهه مبارک فجر ارائه مانور مهارتهای تشکیلاتی را با عنوان "یاوران انقلاب" برگزار می نماید و بخشی از توانمندی های اعضای تشکل پیشتازان را به منصه ظهور می رساند.»

در این جلسه خانم لیلا محمدی معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان زنجان، ضمن خوش‌آمد گویی به مربیان به تشریح فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای یاوران انقلاب پرداخت.

معاون سازمان در ین جلسه گفت: «باید دانش‌آموزان با اهداف عالیه انقلاب و رشادت‌های گذشتگان هر چه بیشتر آشنا شوند. و این پیامها را به نسل‌های آینده منتقل نمایند».

وی در ادامه از مربیان خواست تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم به کار گیرند.

درادامه جلسه خانم شایسته ارغا؛ مشاور سازمان دانش‌آموزی استان به آموزش فعالیت‌ها و برنامه‌های مورد نظر به مربیان پرداخت و ازآنها خواست تمرینات لازم را با دانش‌آموزان برای اجرای هرچه بهتر مراسم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار