نکوداشت مفاخر از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است

یزد(پانا)- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان یزد با اشاره رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری تا پایان سال گفت: نکوداشت مفاخر استان از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است.

کد مطلب: ۹۹۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نکوداشت مفاخر از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است

مجید جوادیان زاده در نشست شورای اداری این اداره کل با اعلام این خبر به جشنواره ملی فیلم ساباط اشاره کرد و افزود:زمان ارسال آثار تا ۱۰بهمن ماه تمدید شده است.
به گفته وی اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی فیلم ساباط اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان یزد به برنامه رویدادهای ۴ گانه کتاب وکتابخوانی اشاره کرد و گفت:جشنواره عشایر و روستاهای دوستدارکتاب،جام باشگاههای کتابخوانی،جشنواره مروجین کتبخوانی و انتخاب شهر خلاق کتاب در استان یزد برگزار می شود.
جوادیان زاده ادامه داد:سال گذشته ۱۸۳۳ باشگاه کتابخوانی در یزد به ثبت رسیدند و امسال نیز با ثبت ۸۰۰باشگاه استان یزد در رتبه بالایی درباشگاههای کتابخوانی در سطح کشور رسیده است.
وی اضافه کرد:همچنین در فروش کتاب باشگاههای کتاب و کتابخوانی،استان یزد رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.
وی گفت:سال گذشته ۹۱روستا درجشنواره روستای دوستدار کتاب شرکت کرد که امسال هم اختتامیه آن در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد برگزارمی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسامی استان یزد تصریح کرد:در نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اختتامیه رویدادهای چهارگانه کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار