نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی : درخط مقدم جبهه جنگ اقتصادی با دشمن، تولیدکنندگان و کشاورزان قرار دارند

پیشوا (پانا) - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور از ظرفیت ها وگلخانه های شهرستان پاکدشت بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۸۹۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی : درخط مقدم  جبهه جنگ اقتصادی با دشمن، تولیدکنندگان و کشاورزان قرار دارند

حجت الاسلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رئیس شورای عالی زکات کشور در بازدید از ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان پیشوا اظهار کرد: ما انقلاب کردیم و پای آن خواهیم ایستاد و اگر بخواهیم مقابل آمریکای ابرقدرتی که می خواهد همه دنیا را ببلعد، بایستیم و آزادانه زندگی‌کنیم باید هزینه‌های آن را بپردازیم که تا الان نیز همین‌گونه بوده است.

او در ادامه بیان کرد: طی سالهای اخیر، صحنه جنگ از نظامی به اقتصادی تغیر شکل یافته و درخط مقدم این جبهه، تولیدکنندگان و کشاورزان قرار دارند و در واقع تولیدکنندگان صحنه گردان این جنگ اقتصادی هستند.

حجت الاسلام تقوی گفت: همه‌ همت و تلاشمان را باید روی معیشت مردم متمرکز کنیم تا لحظه‌ای درتأمین اقلام حیاتی و معیشتی آنان خدشه‌ای ایجاد نشود.

رییس شورای عالی زکات کشورتاکیدکرد: غیرت کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تاکنون اجازه نداده کمبودی در این حوزه به وجود آید و در حال حاضر بازار انباشته از اقلام معیشتی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه دروزارت جهاد کشاورزی افزود: دوازده هزار هکتار گلخانه در کشور داریم که امسال می خواهیم سه هزار هکتار دیگر به آن بیفزاییم که این مهم با دستان توانای کشاورزان میسر خواهدشد.

او اضافه کرد: کشت گلخانه ای، صنعتی است در تولید اقلام کشاورزی که هم در مصرف منابع صرفه جویی می کند و هم افزایش تولیدات فراوانی را خواهد داشت.

حجت الاسلام تقوی بیان کرد: به منظورتولیدگوشت موردنیازکشور باید پرورش دام را به سمت نسل‌های پربهره وپرسود برده و از دامداری‌های سنتی به سمت صنعتی و علمی شدن حرکت کنیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا اقشار فرهنگ‌ساز جامعه بخصوص روحانیت و حوزه‌های علمیه را به بخش کشاورزی نزدیک‌تر کرده تا مشکلات مرتفع و تولید را رونق بخشیم.

حجت الاسلام تقوی گفت : کشت کلزا از کشتهای پربرکت است و با توجه به اینکه بیشترین وابستگی اقلام خوراکی کشور به خارج از مرزها، در زمینه دانه‌های روغنی است، با توسعه کشت‌ کلزا می‌توانیم این نیاز کشور را خودمان تولید و برطرف کنیم.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار