برگزاری مراسم ختم قرآن کریم با حضور دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - به مناسبت هفته قرآن مراسم ختم قرآن کریم با حضور دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب در مهدیه اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم ختم قرآن کریم با حضور دانش آموزان دبیرستان امید انقلاب ناحیه یک اردبیل

به مناسبت هفته قرآن مراسم ختم قرآن کریم با حضور ۱۲۰ نفر از دانش آموزان و چهره های فعال حوزه قرآن، عترت و نماز دبیرستان پسرانه هیات امنایی و نمونه دولتی امید انقلاب در مهدیه اردبیل با حضور معاون پرورشی و فرهنگی استان و مدیر ناحیه یک برگزار شد.

در این مراسم سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی استان به توصیه موکد مقام معظم رهبری بر تربیت جوانان و نوجوانان قرآنی اشاره کرده و آموزش و پرورش را به عنوان طلایه دار این عرصه و متولی تربیت چند ساحتی دانسته و از برنامه های مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک در این راستا قدردانی نمود.

پناهی مدیر مدرسه نیز به اجرای طرح تحکیم پیوند مسجد و مدرسه تاکید کرده و برنامه ختم ۱۲۰ حزب قرآن را با حضور فعال ۱۲۰ نوجوان فعال این عرصه کاری ابتکاری و کم‌نظیر بر شمرد و از همدلی خانواده بزرگ امید انقلاب قدردانی نمود.

در ادامه عیسی پور پیشنماز مدرسه به سبک زندگی قرآنی اشاره نموده و الهام از آیات نورانی قرآن را برای برخورداری از زندگی با برکت از الطاف خاصه خداوند دانسته و جوانان را به استمرار انس و الفت با قرآن و اهل بیت (ع) توصیه کرد.

حضور قاریان برجسته کشوری و تلاوت آیاتی از سوره مبارکه اسراء و تجلیل از تعدادی از نوجوانان منتخب و فعال حوزه قرآن ، عترت و نماز دبیرستان امید انقلاب با اهدا لوح تقدیر از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار