برگزاری رویداد تکانش و نوآوری

تهران (پانا) - رویداد کار آفرینی تکانش و نوآوری آموزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 28و29 آذرماه در خانه نوآوری تعلیم و تربیت برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۸۷۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد تکانش و نوآوری

از اهداف برگزاری این رویداد نوآوری مسأله‌محور برای حل مسائل تعلیم و تربیت با حضور رهیاران (منتورهای) باتجربه و متخصص است. در این دو روز برگزاری کار گروهی پرچالش و هیجان‌انگیز انجام شده و فرصتی عالی برای دانشجویان، طلبه‌ها و فارغ‌التحصیلان است. از اهداف دیگر این رویداد حمایت از تیم‌های منتخب با اختصاص فضای کار، دوره‌های آموزشی، رهیاران تخصصی، شبکه ارتباطی، فرصت ارائه به سرمایه‌گذاران و ذی‌نفعان است.
بازدیدکنندگان رویداد تکانش بسته به علاقمندی‌شان می‌توانند در بازه‌های زمانی زیر در رویداد حضور داشته باشند.
همچنین جهت اطلاع از رویکرد و روش این رویداد روز پنج‌شنبه(28آذر) از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ دو سخنرانی درباره مسئله‌محوری و ایده‌پردازی برگزار می شود. همچنین، بخش معارفه، ارائه ایده‌ها و تیم‌سازی که با فعالیت بازی همراه خواهد بود پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ اجرا می شود.
از ساعت ۱۳ تا ۲۰ روز پنج‌شنبه و ۸ تا ۱۲ روز جمعه افراد مشغول کار بر روی ایده‌ها و مسئله‌هایشان در قالب کار گروهی برای رسیدن به راه‌حل هستند. در این مسیر آموزش‌هایی دریافت می‌کنند و از مشورت رهیاران (منتورها) بهره‌مند می‌گردند.
همچنین از ساعت ۱۳ روز جمعه تیم‌ها تمرین می‌کنند و کم‌کم آماده می‌شوند تا ارائه‌هایشان را آماده کنند. این کار دو ساعت زمان می برد. در نهایت بخش آخر رویداد که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به طول خواهد انجامید ارائه نهایی مسئله‌ها و راه‌حل‌ها و داوری ایده‌ها صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار