صلاحیت ۲۹۵ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران تأیید شد

رد صلاحیت ۷۶ نفر

ساری (پانا) - دبیر ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد که هیات‌های اجرایی در ۹ مرکز حوزه انتخابیه صلاحیت ۲۹۵ نفر از  داوطلبان مجلس شورای اسلامی را تایید کردند.

کد مطلب: ۹۸۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
صلاحیت ۲۹۵ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران تأیید شد

به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مهدی محمدی با بیان اینکه ۴۱۷ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند گفت: با انصراف ۴۶ داوطلب، صلاحیت ۳۷۱ نفر در هیات‌های اجرایی بررسی و صلاحیت ۲۹۵ نفر تأیید شد و ۷۶ داوطلب نیز تایید صلاحیت نشدند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده چهار روز فرصت دارند تا شکایت‌های خود را به هیات‌های نظارت استان اعلام کنند و هیات‌های نظارت استان نیز ظرف ۲۰ روز به شکایات رسیدگی می‌کنند و اگر باز هم صلاحیتی رد شد بررسی مجدد در شورای نگهبان صورت می‌گیرد.

محمدی تصریح کرد: صورتجلسه تایید صلاحیت‌ها در ۹مرکز حوزه انتخابیه استان مازندران، صرفاً به هیأت نظارت و خود داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده، اعلام می‌شود.

از ۲۴ تا ۳۰ بهمن به عنوان زمان تبلیغات نامزد‌ها تعیین شده و یک روز قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات متوقف خواهد شد تا در ۲ اسفند ماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار