سرپرست اداره آموزش و پرورش پیربکران:

سرنوشت شما به دست خودتان رقم می خورد

پیربکران(پانا) - همایش کنکور ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته علوم انسانی در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سرنوشت شما به دست خودتان رقم می خورد

سرپرست اداره آموزش و پرورش پیربکران در همایش کنکور خطاب به دانش آموزان پایه دوازدهم رشته علوم انسانی ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق اداره جهت برنامه ریزی برای آینده دانش آموزان، گفت: شما دانش آموزان منطقه آینده سازان منطقه پیربکران هستید و انشاءا... در کنکور رتبه ای کسب کنید که باعث افتخار خانواده، مدرسه و منطقه باشید.

وی ادامه داد: سرنوشت شما به دست شما رقم می خورد و اگر تلاش نکنید و برنامه ریزی نداشته باشید، موجب شکست شما و دلسردی خانواده خواهد شد. از این همایش ها و موقعیت ها خوب استفاده کنید. سعی کنید از لحظات قبل از کنکور حداکثر استفاده را بکنید.

سرپرست اداره آموزش و پرورش پیربکران افزود: توصیه می کنم برای کنکور برنامه ریزی ویژه داشته باشید. برنامه ریزی شما باید قبل از آغاز سال تحصیلی شروع شده باشد و علاوه بر خواندن درس های روزانه پایه دوازدهم، برنامه ریزی جهت مرور دروس سال های قبل هم داشته باشید تا در کنکور بتوانید نتیجه خوبی کسب کنید.

وی در پایان بیان کرد: در کلاس های درسی از معاومات دبیران خود نهایت استفاده را بکنید. دوره، دوره حساسی است. از فرصت های پیش رو به نحو احسنت استفاده کنید چرا که مدیران آینده ما شما هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار