اعزام دومین گروه دانش آموزان منطقه۹ به اردوی راهیان نور

تهران (پانا) - دومین گروه دانش آموزان دختر منطقه ۹ با حضور علی اکبر محسنی نسب، مدیر آموزش وپرورش منطقه۹، اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش و فرمانده بسیج ناحیه میثم تمار در هنرستان برهان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۹۷۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دومین گروه دانش آموزان منطقه۹ به اردوی راهیان نور

بنابراین گزارش علی اکبر محسنی نسب، مدیر آموزش وپرورش منطقه۹ با حضور در مراسم بدرقه دانش آموزان طی سخنانی با تشکر از زحمات عوامل اجرایی اردوی راهیان نور، این اردوی معنوی را فرصت مغتنم تربیتی دانست و اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون خون شهدائی است که با نثار خون خود از وجب به وجب سرزمین دفاع کردند.
وی با بیان اینکه اردو تمرین زندگی اجتماعی است، تقویت حس ایثار، مسئولیت پذیری، مشارکت، همدلی، همکاری و استحکام دوستی ها را از مزایای یک اردو دانست و بر رعایت نظم گروهی و تبعیت از مربیان و عوامل اجرایی اردو تاکید کرد.
در این دوره که بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموز دختر از مدارس سیدالشهداء(ع)، شاهد راه زینب(س)، هنرستان حضرت معصومه(ع)، هنرستان شهید طاهریان، شهید عسگری، هنرستان برهان، فرزانگان، طلوع فجر و عترت حضور دارند، دانش آموزان طی ۳ روز با حضور در مناطق عملیاتی شلمچه، فتح المبین، اروند رود و هویزه با هشت سال شهامت، رشادت و ایثار شهدای سرزمین آشنا خواهند شد.
یادآور می شود پیش از این و طی روزهای ۲۱ الی ۲۴ ابان اولین گروه دانش آموزان دختر منطقه ۹ عازم اردوی راهیان نور شده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار