شفیع پور:حمایت ازهنرجویان شاخه کار دانش در راستای قرار گرفتن درمسیر چرخه سازندگی کشور

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از راهیابی هشت هنرجوی شاخه کاردانش به مرحله عملی کشوری مسابقات علمی کاربردی خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۴۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شفیع پور:حمایت ازهنرجویان شاخه کار دانش در راستای قرار گرفتن درمسیر چرخه سازندگی کشور

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهارداشت: در این مرحله از مسابقات که به صورت متمرکز درآموزش و پروورش ناحیه دو شهرری و همزمان در سراسر کشور برگزار گردید، پنجاه و یک هنرجوی پسر و پنجاه و هشت هنرجوی دختر با دوهزار و ششصد و هفتاد و پنج هنرجوی سراسر کشور در سی و چهار عنوان آزمون به رقابت پرداختند.

او در ادامه هدف از برگزاری این مسابقات و جشنواره‌ها را شناسایی هنرجویان برتروتوانمند در این حوزه دانست و افزود: شناخت بهتر استعدادها و خلاقیت‌های دانش آموزان در ایجاد زمینه مناسب جهت هدایت آنان به سمت اشتغال و بازار کار از دیگر اهداف این جشنواره است.

شفیع پور با تاکید بر حمایت از این هنرجویان در قرار گرفتن در مسیر چرخه سازندگی کشور بیان داشت: باید با ارتقاء کیفیت آموزشهای فنی و حرفه ای و کاردانش در این راه گام برداشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: هنرجویان برتر این مرحله از مسابقات،توسط نهادها، موسسات و وزارت خانه‌های صنعت ،معدن و تجارت و آموزش و پرورش مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مسابقات علمی کاربردی هر ساله بین هنرجویان پایه یازدهم شاخه کاردانش در سه مرحله برگزار می گردد که مرحله عملی کشوری هفدهمین دوره مسابقات از سیزدهم لغایت پانزدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار