فعالیت سرویس مدارس شهر شیراز به روال عادی بازگشت

شیراز (پانا) - فعالیت سرویس مدارس شیراز با توجه به مشکلات ارائه سوخت در چند روز گذشته و ناآرامی‌های سطح شهر، با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و تعیین سهمیه سوخت از سوی دولت به روال عادی خود بازگشت.

کد مطلب: ۹۶۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت سرویس مدارس شهر شیراز به روال عادی بازگشت

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در گفت‌وگو با پانا با اشاره به رفع نگرانی‌ها درباره تامین سوخت سرویس‌های مدارس از سوی دولت گفت: بر اساس اطلاعیه تکمیلی که به استانداری فارس اعلام شده است، سرویس‌های مدارس بنزینی ماهانه ۱۲۰ لیتر و دوگانه سوز ماهانه ۸۰ لیتر تعیین شده است که به صورت اعتباری به حساب رانندگان واریز می‌شود.

محسن کلاری افزود: با توجه به بسته حمایتی که دولت به منظور جبران تفاوت نرخ بنزین وعده داده است، و جلسات متعددی که با مسوولان سازمان حمل و نقل درون شهری و شرکت‌های حمل و نقل و آموزش و پرورش به منظور بررسی راهکارهای چگونگی جبران تفاوت قیمت سوخت و قرارداد منعقده برگزار شد، اطمینان داده‌اند که سرویس‌های مدارس با در نظر گرفتن تعهد اخلاقی که دارند خدمات خود را کماکان و باکیفیت انجام دهند به طوریکه کوچکترین آسیبی به حمل و نقل دانش‌آموزان وارد نشود.

او ادامه داد: رانندگان سرویس‌های مدارس در هفته پیش رو نیز همچون گذشته به ارائه خدمات به دانش‌آموزان خواهند پرداخت.

بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبان‌ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.

این اطلاعیه افزوده است که استفاده از سهمیه سوخت صرفاً با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.

بر همین اساس، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه ۶۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰ لیتر خواهد بود؛ همچنین سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار