رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد قزوین خبر داد:
دریافت بیش از ۳ هزار درخواست جامعه ایثارگر در سال جاری
قزوین (پانا)- رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد استان قزوین از دریافت سه هزار و ۳۱ مورد درخواست جامعه ایثارگران از کارکنان بنیاد در ۸ ماه سال جاری خبر داد.
جلسه کارگروه میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور علی گودرزوندچگینی رئیس دفتر مدیرکل، روابط عمومی و مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد و اعضای این کارگروه برگزار شد.
در این جلسه گودرزوندچگینی گفت: جلب رضایت جامعه هدف از مهمترین اهداف ما در بنیاد است به همین دلیل باید همه کارکنان در تحقق آن تلاش کنند.
وی ضمن تبیین راهکارهای جلب رضایتمندی خانوادههای شهدا و ایثارگران افزود: باید انجام این مهم در دستور کار مداوم کارکنان باشد تا بنیاد به اهداف سازمانی خود دست یابد.
رئیس مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: تکریم، به موقع پاسخ دادن، توجه به درخواستهای مراجعان و حضور معاونان در میز خدمت از جمله مولفههای جلب رضایت ایثارگران است.
این مقام مسئول گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلب رضایتمندی جامعه هدف در استان و کشور جزو سه دستگاه برتر بوده که کسب این رتبه برای ما ارزشمند است.
گودرزوندچگینی افزود: همه کارکنان با انجام دادن وظایف صحیح خود میتوانند موفقیت بنیاد را در جلب رضایت جامعه ایثارگران ارتقا دهند.
رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ۳ هزار و ۳۱ مورد درخواست جامعه ایثارگران از کارکنان بنیاد در ۸ ماه سال جاری بوده که ۵۵۹ مورد اطلاعرسانی و ۲ هزار و ۵۶۱ مورد به مسئولان مربوطه بنیاد ارجاع شده است.
وی افزود: از ۲ هزار و ۵۶۱ درخواست ارجاع شده، دو هزار و یکصد و ۵۰ مورد رسیدگی شده و مابقی نیز با توجه به قوانین موجود، امکان بررسی آنها وجود نداشته است.
در ادامه این جلسه، فرآیند فعالیتها و مشکلات میز خدمت، رعایت کردن شاخصهای میز خدمت و اقدامات انجام شده طی ۸ ماه سال جاری تبیین شد.
گفتنی است؛ در این جلسه، حاضرین ضمن بیان مشکلات در میز خدمت بنیاد استان قزوین به ارایه راهکارها جهت رفع آنها پرداختند.
ارسال دیدگاه