طرح حمایت مالی زوج های ناباروردر یزد اجرایی شد

یزد(پانا)- معاون پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد از افزایش میزان پوشش اقلام بسته حمایت از زوج های نابارورخبر داد.گفت :طرح حمایت مالی زوج های نابارور با آیین نامه جدید در این پژوهشکده اجرایی شد.

کد مطلب: ۹۶۷۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح حمایت مالی زوج های ناباروردر یزد اجرایی شد

دکتر علی محمد عبدلی گفت: با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت وابلاغ آن توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد،طرح جدید حمایت مالی زوجین نابارور از بیستم مهرماه سال در پژوهشکده علوم تولیدمثل یزدآغاز شد.

وی افزود: در این طرح که با هدف افزایش نرخ رشد جمعیت،برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمانی ناباروری،کاهش پرداخت از جیب مردم و بهبود ارائه خدمات طراحی شده است، حیطه شمول بسیار وسیع تر شده است بطوریکه زوجین زیر ۴۵ سال موارد ناباروری ثانویه هم مشمول آن می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح خدمات ارائه شده به هر زوج در سال شامل دو سیکل از روشهای کمک باروری میکرواینجکشن یا IVF ، دو سیکل انتقال با جنین فریز، سه سیکل تلقیح داخل رحمی،سونوگرافی و خدمات دارویی وآزمایشگاهیی . درمانهای جراحی ارولوژی است .

دکتر عبدلی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این دستورالعمل امکان دسترسی و استفاده مراجعین از خدمات فوق تخصصی پژوهشکده علوم تولیدمثل یزد افزایش جدی پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار