استاندار قم: طرح سلامت الکترونیکی در قم با جدیت دنبال شود

قم (پانا) - استاندار قم خواستار پیگیری جدی دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای طرح سلامت الکترونیکی در قم شد.

کد مطلب: ۹۶۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: طرح سلامت الکترونیکی در قم با جدیت دنبال شود

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در همایش گرامی داشت هفته سلامت که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در راستای ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی در کنار تامین امنیت، سلامت و امنیت را دو نعمت مورد اشاره در احادیث عنوان و اظهار کرد: همه ی تلاش مسئولان در نظام جمهوری اسلامی این است که این دو مقوله ی مهم به صورت حداکثری محقق شوند.

سرمست ادامه داد: برنامه محوری که در راستای اسناد بالادستی و به اقتضاء شرایط بومی استان باشد همواره مورد تاکید مدیریت استان بوده است و بر اساس چنین برنامه ای است که می توانیم نسبت به عملکرد دستگاه های مختلف قضاوت داشته باشیم.

بیمه سلامت بایستی با سایر سازمان ها همکاری های لازم را داشته باشد
وی در بخش دیگری از سخنان خود الکترونیکی نمودن فرایند های حوزه ی سلامت را یکی از وظایف دانشگاه علوم پزشکی و واحدهای تابعه دانست و تصریح کرد: امروزه در نظام تشخیص، ارجاع و مراقبت های بالینی نیازمند توجه و عزم جدی در این حوزه هستیم.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه مراکز درمانی، داروخانه ها و نظام پزشکی همگی باید در تحقق دولت الکترونیک در حوزه ی سلامت نقش ایفا کنند خاطرنشان کرد: خروجی این کار ضمن کمک به تحقق بیش از پیش شاخص های نظام سلامت، جلب رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

سرمست تاکید کرد: همه ارکان نظام سلامت باید در تحقق طرح سلامت الکترونیک تعامل داشته باشند و مدیریت استان از هرگونه هم افزایی در این راستا حمایت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار