استقرار کارگروه استانی در شهرستانها جهت بررسی مسائل و مشکلات فرهنگیان و مناطق

سنندج(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای بررسی مشکلات و مسائل فرهنگیان و آموزش و پرورش مناطق، کارگروه مدیریتی استان در شهرستانها استقرار می یابند.

کد مطلب: ۹۶۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار کارگروه استانی در شهرستانها جهت بررسی مسائل و مشکلات فرهنگیان و مناطق

رشید قربانی مدیر کل آموزش وپرورش کردستان ، با علام این خبر گفت: این برنامه با هدف بررسی میدانی و تسهیل و مراعات حقوق شهروندی و مراجعین و هم چنین تکریم فرهنگیان، دانش آموزان و فرهنگیان انجام می شود .

وی افزود : در این برنامه کارگروهی متشکل از معاونین اداره کل و روسای ادارات داخلی با استقرار در آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه، ضمن بررسی مسائل و مشکلات، پاسخگوی فرهنگیان و مراجعین محترم خواهند بود .

قربانی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی زمان حضور کارگروه استانی در شهرستانها و مناطق ، اظهار داشت : بر اساس برنامه زمان بندی کارگروه استانی از تاریخ 28 مهر ماه جاری به تفکیک، هر روز در یک شهرستان و منطقه مستقر می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یکی دیگر از برنامه های استان را حضور کارگروه استانی و نواحی یک و دو شهرستان سنندج در مسجد جامع و نماز جمعه جهت پاسخگویی و رسیدگی به سئوالات مراجعان عنوان کرد و گفت: در این برنامه ، مسئولین و دست اندرکاران آموزش و پرورش به سئوالات و درخواست های مراجعین پاسخ خواهند گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار