در جلسه ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان شد؛

پاشایی: لزوم گام جدی در کیفیت بخشی به مسایل آموزشی و پرورشی مدارس شاهد

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه ستاد اجرایی شاهد استان بر کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی مدارس شاهد تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۳۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: لزوم گام جدی در کیفیت بخشی به مسایل آموزشی و پرورشی مدارس شاهد

جعفر پاشایی در جلسه ای که با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان در تالار معلم تبریز برگزار شد، گفت: علیرغم تنگناهای مالی مساعدت هایی در جهت تحقق برنامه های مدارس شاهد انجام شده و خواهد شد.

وی تاکید کرد: با ایجاد انگیزه و تشویق مدیران مدارس شاهد و امور ایثارگران می توانیم در جهت کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پر‌ورشی گام هایی برداریم.

پاشایی تصریح کرد: بازدید از مدارس شاهد به صورت میدانی مخصوصا از کتابخانه ها، آزمایشگاه ها و کارگاه ها بایستی در اولویت قرار گیرد.

رفع مشکلات جامعه ایثارگران با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش

عباس پورحسن نیز در این جلسه بیان کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا یک وظیفه همگانی است و همچنین بر عهده همه مسئولین نظام است که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را مورد تکریم خود قرار دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: همه باید در رفع مشکلات و موانع جامعه ایثارگری تلاش بیشتری داشته باشند و ما نیز در حد توان سعی داریم مشکلات ایثارگران همچون مسائل مربوط به مسائل آموزشی و پرورشی مدارس شاهد و ایثارگران ، درمان و .... را با استفاده از ظرفیت های استان حل کنیم.

در ادامه عاشور اکرمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان یادآور شد: طرح پراکنده شاهد آموزش و پرورش استان بسیار رضایتمند بوده و بایستی از تمام ظرفیتهای مناطق استان برای گسترش طرح پراکنده شاهداستفاده کنیم.

ولی الله جواهری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان نیز در گزارشی خاطرنشان شد: هدف از تأسیس مدارس شاهد تکریم فرزندان شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار