رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: اربعین حسینی جلوه‌گر عشق و اتحاد مسلمانان جهان است

شهرری ( پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت : پیاده‌روی اربعین یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین مراسم شیعیان است که مردم هرساله با شور و شوق خاصی در آن شرکت می‌کنند و این مراسم باشکوه به عنوان یک برنامه تاثیر گذار فرهنگی در سطح ملی است.

کد مطلب: ۹۶۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری: اربعین حسینی جلوه‌گر عشق و اتحاد مسلمانان جهان است

بهروز نصیری رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری درگفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران داشت : مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، میثاق ملی مذهبی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و شهدا و به ویژه شهدای کربلا است .

او در ادامه افزود:راهپیمایی حاوی پیام اهل بیت(ع) در ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی است که این پیام‌ها به نحو شایسته به مردم و نسل جوان منتقل می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به استقبال بیشتر جوانان و نوجوانان نسبت به سالهای گذشته گفت:بهتر است فرزندانمان را از همان کودکی با دین و ارزشهای دینی پرورش دهیم تا معنویات دین در آنها پایدار شود و این امر سبب می‌شود که نوجوانان و جوانان ما با مسائل دینی خود آشنا شوند.

او بیان داشت:پیاده‌روی اربعین یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین مراسم شیعیان است که مردم هرساله با شور و شوق خاصی در آن شرکت می‌کنند و این مراسم باشکوه به عنوان یک برنامه تاثیر گذار فرهنگی در سطح ملی است.

نصیری عنوان کرد: اربعین تجلی‌گاه ارادت به وقایع محرم و راه رسیدن به حسین(ع) است و پیام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی باشکوه اربعین، نشان دهنده وحدت مسلمانان در مقابل ظالمین است.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار