در اربعین؛ پیاده تا بهشت

نیشابور (پانا) - السَّلامُ عَلَیْکَیا اباعبدالله، یَا لَیْتَنِی کُنْتُ مَعَکُمْ فَأَفُوزَ فَوْزا عَظِیماً یک اربعیـــن غـــزل، به امیــــدِ عنایتـــی ... این بغضِ من اگر چه خودش هم عنایت است باشد حسین (ع) کرب و بلا مال خوب ها یک مهر تربت از تو برایم کفایت است...

کد مطلب: ۹۶۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
در اربعین؛  پیاده تا بهشت

از « صبح نیشابور» تا « غروب کربلا» یک اربعین عشق است که سفیران حسینی باپای پیاده ودلهای سترگ ردپای رضوی را با سلسله طلایی طی می کنند تا با عطر چلّـه عاشقی کربلایی شوند.

ای کاش ارباب اذن داده بود مرا هم برای پیاده روی اربعین اش! وچه بسا دلی که از هر نزدیکی نزدیک تر است، مگر می شود حسین «ع»،حسرت دل من و تو را بی جواب بگذارد؟

حسینی که هر کارنامه ای داشته باشی با هر عملی به محض اینکه اراده ورود به کشتی نجات او را بکنی،خودشان به استقبالت می آیند!

چه غم اگر جسم فانی ما اینجاست وقتی دلمان به پیاده روی اربعین می رود... پایمان که جامانده؛دلمان را می فرستیم به زیارت ارباب.

انگار قسمت نیست چشمانمان کربلایی شوندوامسال هم دلمان راهی کربلا می شود.

آقا جان به حق مصیبت های خواهرت حضرت زینب «س» که در این چلّـه عاشقی کشیدند یک نگاهی هم به این نوکران بینداز ؟!

آقاجان خودتان بهتر می دانید که چقدر دوستتان داریم ! زندگی ما بدون مجالس عزای شما یعنی هیچ ،پس دستمان را بگیر!.

می گویید چه کنیم دست خودمان نیست! این روزها خیلی حسود شده ایم! اصلا دلمان نمی خواهد در اماکن عمومی حاضر شویم و بشنویم امروز فلانی رفت کربلا... ما فقط به یک دلیل خودمان را لایق می دانستیم برای زیارت اربعین...؛دیوانه ی کوی تو بودن!

و شما شاید به هزار دلیل امضا نکردید بیاییم پابوسی تان...

ماوهمه جاماندگان اربعین که سینه سوخته ایم هرچه به اربعین نزدیک تر می شویم آتش درونمان بیشتر می شود!

وقتی مقتدایمان مقام معظم رهبری «مدظله العالی » پدیده بی‌نظیر و حرکت عظیم و پر معنای راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام را حسنه‌ای ماندگار خواندندو فرمودند: ترکیب «عشق و ایمان» و «عقل و عاطفه» از ویژگی‌های منحصر به‌فرد مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام است و حرکت عاشقانه و مؤمنانه مردم از کشورهای مختلف جهان در این پدیده بی‌سابقه، بدون تردید از جمله شعائر الهی است.

ایشان همچنین فرمودند: ما نیز از دور به حال زائران اربعین غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ای کاش همراه شما بودیم وعرض می کنیم السَّلامُ عَلَیْکَ یا ابا عبدالله یَا لَیْتَنِی کُنْتُ مَعَکُمْ فَأَفُوزَ فَوْزا عَظِیماً...

پس از همه ارادت مندان به آستان حضرت اباعبداله الحسین «ع» و اهل بیت عصمت وطهارت «س» عاجزانه درخواست می کنم تا همه با هم یک جنبش اربعین راه اندازی کنیم تا حضرت سیدالشهدا «ع» به همه ما هم مانند زائرین شان نگاه ویژه نمایند .

« التماس دعا »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار