گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد برگزار می شود

یزد(پانا)-مدیر عامل انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزدگفت:گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد باهدف رصد و شناسایی توانمندی و پتانسیل های دانش آموختگان 16 آبانماه امسال در تالار جلیل شاهی دانشگاه یزدبرگزار می‌شود

کد مطلب: ۹۶۱۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 دانشگاه یزد برگزار می شود

سید مجید میررکنی هدف از برگزاری این گردهمایی را رصد دانشجویان به منظور شناسایی توانمندی های آنها و ایجاد یک رابطه متقابل بین دانش آموختگان و دانشگاه عنوان کرد.
به گفته وی برگزاری گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه یزد در ادوار گذشته نیز انجام شده ولی به صورت دانشکده ای و گروهی بوده است.
میررکنی افزود:انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد برای اولین بار برگزار کننده همایشی خواهد بود که تمامی دانش آموختگان دهه های 70 و 80 از تمامی دانشکده ها و گروه ها دانشگاه بتوانند در آن حضور داشته باشند.

وی افزود:خاطره گویی به منظور زنده کردن فضایی که دانش آموختگان و هم استادان پیشکسوتی که در آن دوره حضور داشتند، طرح یادمانه با هدف جمع آوری خاطرات، عکس ها و فیلم های دانش آموختگان و راه اندازی بازارچه بخشی از برنامه های گردهمایی دانش آموختگان خواهد بود.

مدیر عامل انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد از دانش آموختگان علاقه مند برای شرکت در همایش دعوت کرد از25 مهرماه لغایت 10 آبانماه جهت ثبت اطلاعات خود به کانال انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد در تلگرام به آدرس alumniyazd@ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار