تامین کسری کتاب‌های درسی دانش آموزان یزدی

یزد(پانا) - مسئول توزیع کتاب آموزش و پرورش استان یزدگفت: کسری کتاب های دانش آموزان یزدی در 125 عنوان صبح امروزبه انبار کتاب اداره کل آموزش وپرورش واصل شد .

کد مطلب: ۹۶۱۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تامین کسری کتاب‌های درسی دانش آموزان یزدی

"رسول هادی زاده" درگفتگو با خبرنگار پانا افزود : این 125 عنوان در مجموع 3 هزار 849 جلد را شامل می شود که کار ارسال آن به نواحی ، شهرستانها ومناطق استان آغاز شده است.

وی بیشترین کسری کتاب دانش آموزان استان را مربوط به درس تفکرو سواد رسانه دانست و افزود: کسری قریب 1 هزار و 300 جلدی این کتاب نیزتامین شده است.

"هادی زاده " افزود: تاکنون یک میلیون و 583 هزار و 413 جلد کتاب مربوط به 6 پایه درسی در دوره ابتدائی و پایه های دهم تا دوازدهم متوسطه نظری و مهارتی به استان واصل که براساس ثبت نام دانش آموزان درسامانه ثبت سفارش کتاب درسی توزیع شده است .

کارشناس توزیع کتاب استان به دانش آموزانی که تغییررشته داده یا مردود شده اند توصیه کرد:حتما کتاب رشته قبلی را به اداره منطقه مرجوع کنند و باتایید منطقه ، درخواست کتاب جدید خود را درسامانه ثبت سفارش کتاب درسی ثبت نمایند.

این مسئول با اشاره به اینکه امکان ثبت تک جلدی کتاب دوره ابتدائی برای آموزگاران و بزرگسالان میسراست افزود:کتاب های تک جلدی که توسط آموزگاران یا دانش آموزان بزرکسال در سامانه ثبت و درخواست شود از طریق پست به آدرس درخواست کننده ارسال خواهد شد.

"هادی زاده "با یادآوری این نکته که امکان ثبت نام کتاب درسامانه ثبت سفارش کتاب درسی از بیستم فروردین 98 تاکنون میسر بوده افزود:پس از ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد ، هم اولیای دانش آموزان به صورت فردی و هم مدیران مدارس به صورت گروهی می توانستند درخواست کتاب خود را درسامانه ثبت کنند.

کارشناس توزیع کتاب اداره کل آموزش و پرورش به مدیران مدارس توصیه کرد:آخرین وضعیت کتاب درسی هر یک از دانش آموزان مدرسه خودرا کنترل نمایند و در صورت نیاز، سریعاً نسبت به ثبت نام کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام و جهت دریافت کتاب درسی جامانده ها از منطقه پیگیری نمایند.

ایشان در پایان از کارشناسان توزیع کتاب شهرستانها ومناطق 14 گانه استان نیزخواست با جمع بندی کتاب های توزیع شده و مرجوعی انبار خود هرگونه مغایرت را به این اداره کل اعلام نمایند .

شایان ذکراست کتاب های درسی دوره متوسطه اول از پایه هفتم تا نهم از 15 شهریور توسط کتابفروشی های سطح شهر توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار