مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

آرامش و امنیت موجود در جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم

دیر، بوشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت: آموزش و تربیت دانش آموزان در بستر آرامش شکل می‌گیرد و این آرامش و امنیت مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.

کد مطلب: ۹۶۰۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آرامش و امنیت موجود در جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم

احمد عبدالله‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر به اتفاق اعضای شورای معاونین در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی دیر از زحمات مستمر و بی دریغ پرسنل خدوم نیروی انتظامی در جهت نظم و امنیت جامعه تقدیر و تشکر نمود.

عبداله زاده از همکاری نیروی انتظامی در ایام باز گشایی مدارس ، نظارت آنان در ساعات شروع و تعطیلی مدارس و برخورد لازم با افراد مزاحم در این ساعات قدر دانی کرد و عنوان نمود: با تلاش خستگی ناپذیر نیروی انتظامی ، الحمدلله مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با اشاره به مقوله ی پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاد آور شد: در سال جاری هم مثل سنوات گذشته به تعامل و همکاری نیروی انتظامی نیازمندیم.

در ادامه این دیدار، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش گفت:هدف نیروهای انتظامی ایجاد نظم و امنیت کامل در جامعه است و دانش آموزان حق دارند محیط خانه تا مدرسه و بالعکس را در امنیت باشند و ما در صدد هستیم تا رسالت خویش را به درستی انجام دهیم .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن تشکر از حضور مدیر آموزش و پرورش بیان داشتند : همچون گذشته نیروی انتظامی آمادگی لازم جهت همکاری های همه جانبه با آموزش و پرورش را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار