زنگ مهر عاطفه ها در مدارس زبرخان نواخته شد

پانا ( زبرخان ) - در دهمین روز از آغاز بهار تعلیم و تربیت، مراسم متمرکز جشن عاطفه ها با شعار «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» در آموزشگاه تمام تشکیلاتی حجاب با حضور مسئولان منطقه زبرخان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر عاطفه ها در مدارس زبرخان نواخته شد

رییس اداره آموزش و پرورش زبرخان، در آیین متمرکز جشن عاطفه ها اظهار کرد: جشن عاطفه ها ، از دو جنبه کمک رسانی به افراد نیازمند و ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان در میان آینده سازان ایران اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سید مجتبی تاراش افزود: در سیره ائمه اطهار(ع) همواره کمک به نیازمندان مورد تأکید بوده و در بررسی زندگی تمامی ائمه اطهار ، مهربانی و کمک به نیازمندان مشاهده می شود و ما باید سیره امامان بزرگوار خود را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در مدارس باید فرهنگ نیکوکاری آموزش داده شود خاطرنشان کرد: امروزه در جامعه دچار مشکلات زیادی هستیم به این علت است که خیلی ها یاد نگرفته اند که کار خیر انجام دهند و نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه یکی از وظایف مهمی است که بر دوش همه ما قرار گرفته است.

تاراش در پایان اظهار امیدواری کرد: با ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و احساس وظیفه‌‌ای که همه افراد جامعه نسبت به یکدیگر دارند، زمینه رفع مشکلات محرومان جامعه به صورت کامل فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار