جشن عاطفه ها در اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، قائم مقام و مسئولین کمیته امداد استان، مدیر و مسئولین سازمان دانش آموزی اصفهان و جمعی از دانش آموزان مراسم جشن نیکوکاری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه ها در اصفهان برگزار شد

در این مراسم که با شعار "با رنگ مهر، رویایی را بسازیم" برگزار شد، مهدی اسماعیلی،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع حاضرین این مراسم گفت:هر سال برنامه هایی اجرا می شود که جهت کمک به دانش آموزانی است که از برخی نیازهای مادی محرومند و خانواده ها و دانش آموزان به هم نوعان خود کمک می کنند.
وی ادامه داد: ما در سال گذشته حدود 600 نفر دانش آموز را در شهر اصفهان شناسایی کردیم که این دانش آموزان به دلیل شرایط نامساعد مالی، ترک تحصیل کرده بوده اند.
اسماعیلی تاکید کرد: ما امروز دور هم جمع شده ایم که بعنوان مراسمی نمادین بتوانیم در حدود 5 هزار واحد آموزشی در استان و حدود 800 هزار نفر دانش آموز اصفهانی، کمک های آنان را جمع آوری کنیم و به دانش آموزانی که از توان مالی پایینی برخوردار هستند کمک کنیم.
کریم زارع،قائم مقام کمیته امداد استان نیز با اشاره به هدف از برگزاری جشن عاطفه ها گفت: ما وظیفه داریم بعنوان انتقال دانش و ارزش به نسل آینده ساز چنین جشن ها و مراسم هایی را برگزار کنیم که نسل آینده ساز ما یاد بگیرد به هم نوع خود کمک کند و این ارزش پایدار و جاری بماند.
زارع در ادامه گفت: یکی از راه هایی که می توانیم محیط مدرسه را شاد و پر نشاط کنیم این است که به دوستان خود کمک کنیم. اگر ما بتوانیم دیگران را خوشحال کنیم خود ما نیز از این کار خوشحال می شویم.
وی گفت:ما با برگزاری این جشن و مراسم هایی از این قبیل قصد داریم مفهوم کمک به هم نوع را به فرزندان خود در جامعه آموزش دهیم.

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی با اشاره به اهمیت این مراسم گفت: جشن عاطفه ها فرصتی است برای اینکه ما به فرزندان نوع دوستی را آموزش دهیم. ما در سازمان دانش آموزی مسئول هستیم بر پایه شعارمان یعنی همدلی، همفکری و همکاری به یاری یکدیگر آییم و اگر دانش آموزی بدلیل نداشتن وضعیت مالی مناسب قادر به تحصیل نیست به آن یاری رسانیم.
لازم به ذکر است در این مراسم از پدر شهید بزرگوار محمد نساجی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
جشن عاطفه ها بصورت همزمان در 32 استان کشور امروز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار