جانشین ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی خبر داد:

مشارکت 67 درصدی مردم آذربایجان غربی در انتخابات ریاست جمهوری/ روحانی با حداکثر آرا اول شد

خبرگزاری پانا: جانشین ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: از کل آراء ماخوذه در استان ، 62/94 درصد به رئیس جمهور منتخب ، آقای دکتر حسن روحانی اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۹۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کاظم علی نژاد با بیان اینکه درصد مشارکت واجدین شرایط استان در یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری 67/02 درصد است؛ اظهار داشت: کل آراء ماخوذه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از استان 1407307 نفر است که 1320068 نفر از این تعداد ، آراء صحیح می باشند .

جانشین ستاد انتخابات استان با اشاره به این که شمارش تعداد آراء ماخوذه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از آذربایجان غربی تا ساعت 19 امروز به پایان رسید افزود: این تعداد آراء به وزارت کشور اعلام شده است .
علی نژاد افزود: از کل آراء ماخوذه در استان ، 62/94 درصد به رئیس جمهور منتخب ، آقای دکتر حسن روحانی اختصاص یافته است .
جانشین ستاد انتخابات استان در ادامه با اشاره به این که شمارش آراء شورا های اسلامی شهر و روستاهای استان به پایان رسیده است گفت: شمارش تعدادی از آراء شوراهای اسلامی شهرستان های استان به اتمام رسیده است و تعداد معدودی از آنها باقی مانده که در حال شمارش می باشد و از کل 2936 شعب اخذ رای 2281 شعبه شمارش شده است که تعداد آراء ماخوذه از این تعداد شعب ، 959678 تعداد می باشد .
وی با اشاره به بیشترین مشارکت و کمترین مشارکت انتخابات در بین شهرستان های استان گفت: چالدران با 90/02 درصد مشارکت و بوکان با 56/07 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین مشارکت را در انتخابات 24 خرداد ماه داشته اند .
جانشین ستاد انتخابات استان همچنین گفت:حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسگر دیرباز نیز با 1208599 رای به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار