محمد صیدلو: باید امکانات اقامه فریضه واجب الهی در مدارس به بهترین شکل فراهم شود

تهران (پانا) - همزمان با آغازین روزهای بازگشایی مدارس در روز 7 مهر زنگ نماز در تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران نواخته خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: باید امکانات اقامه فریضه واجب الهی در مدارس به بهترین شکل فراهم شود

متن پیام محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت نواخته شدن زنگ نماز در مدارس بدین شرح است:

باسمه تعالی

خداوند منان را شاکریم که بار دیگر توفیق عنایت فرمود که در اولین روزهای بهار تعلیم و تربیت، با سرلوحه قرار دادن آیه 41 سوره مبارکه حج « الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاهَ» بانگ آغازین اذان و نماز را همنوا با دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز در لحظات ناب بندگی بسرائیم.

لذا با تأسی از فرمایشاتمقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه" مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان که برترین تضمین برای سلامتی جامعه است" و با نصب العین قرار دادن کلام امام العارفین حضرت امیرالمومنین علی (ع)که فرمودند: " وَ اعْلَمْ أَنَّ کُلَّ شَیْ ءٍ مِنْ عَمَلِکَ تَبَعٌ لِصَلَاتِک (ترجمه) و بدانید تمام خدمات شما تابع نمازتان است " به ندای پروردگار لبیک گفته و بکوشیم امکانات اقامه این فریضه واجب الهی را به بهترین شکل در مدارس فراهم نموده، همدل و همراه در صفوف نمازجماعت مدرسه در کنار آینده‌سازان میهن عزیزمان ایران، دل در گرو خالق هستی دهیم.

امید آنکه با استعانت از درگاه پروردگار جهانیان و پیروی از سیره حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در آدینه‌ای سبز و قریب ، نمازمان را به امامت مولا و مقتدایمان ، حضرت بقیه‌الله الاعظم مهدی موعود ( عجل ا... تعالی فرجه الشریف ) اقامه نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار