فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر: دفاع همچنان باقی است زیرا ماهیت دشمن تغییرنکرده است

اسلامشهر (پانا) - مراسم یادواره شهدای مدافع حرم با حضور مسئولین شهرستان و تجلیل از خانواده معظم شهدادرحرم شهدای گمنام شهرک قائمیه اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلامشهر: دفاع همچنان باقی است زیرا ماهیت دشمن تغییرنکرده است

در این مراسم، هادی ایلکا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید‌الشهدا(ع) اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی ناچیز در مقابل ایثار و شهادت آن عزیزان میباشد،اگرچه امروز در شبکه های مجازی به یاد و خاطره شهدا توجه نمیشود و نام این اسطوره‌های ایثار و شهادت از کوچه‌ها و خیابان‌ها هم برداشته میشود.

اودر ادامه به دو کلید واژه در جامعه اشاره نمود که در مرحله اول خطاب به جوانان گفت: چرا ما از جنگ،دفاع مقدس نام میبریم و میدانیم هر کشوری از جنگ خسارت دیده و زیر ساختهایش از بین میرود،اما ما هشت سال دفاع مقدس داشتیم که ویژگیهایی خاص را در بر داشت .

او در تشریح این شاخصه ها اذعان داشت: مطالعه در تاریخ جنگهای دویست سال گذشته ایران نشان میدهد، تنها در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامیت ارضی ما حفظ شد و خط مرزی نیز تغییر نکرد،از سوی دیگر ما باتقدیم 230000شهید والا مقام و نخبه ازارزشهای نظام اسلامی که اسلام و حکومت اسلام میباشد و با وحی الهی و توسط پیامبر و کتاب الهی به ما امانت داده شد، دفاع کردیم.

ایلکا افزود: هرکشور و نظامی در دنیا برای خود آرمانی دارد و ما هم در بیانیه گام دوم رهبری آرمان مشخص ایجاد تمدن اسلامی با فراگیری جهان اسلام را داریم، اما جریان فکری عالم نمیخواهد آرمان ما گسترش یابد و این جریان همان یهودصهیونیست است که از اول انقلاب اسلامی با ترفندهای گوناگون از جمله،جنگ،ترور وسایر روش‌ها برای جلوگیری از پیشرفت و نفوذ آرمان مقدس ما اقدام نمود.

او بیان داشت: امروز سردمداران نظام آمریکا با تفکر یهود صهیونیست تمام قد در مقابل ما ایستادندتا تفکر ما را در مرزها محدود کنند و بر اساس سیاسیت آنها یا باید با آنها هماهنگ باشیم و یا ابزارهای لازم در اختیار آنان قرار دهیم که اکنون برخی از کشورهای منطقه در حال اجرای این برنامه‌ها هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر تصریح کرد: اکنون ما با برنامه ریزی سیاستهای کلی را در پیش رو داریم و میدانیم تفکر یهود صهیونیست در حال افول و آرمان نظام اسلامی همچنان در حال گسترش به خارج از مرزهای کشور میباشد و بیان مواردی از جمله ،محکوم کردن ما در بحث سلاحهای اتمی، حقوق بشر و یا سنگ اندازی درسایر معاهده‌های بین المللی ویا قطعنامه سازمان ملل دیگر اثری در بر ندارد.

او تاکید کرد: تقدیم شهدای مدافع در دوران کنونی نیز نشان میدهد، دفاع مقدس ادامه دارد،لیکن در کنار مبارزه ما باید در نظام جمهوری اسلامی و بحث تفکر اسلامی به علم و گسترش دانش در کشور هم توجه خاص داشته باشیم.

ایلکا اذعان داشت: در زمانی اوبامابا سیاستهای زیرکانه خود وترامپ با برنامه‌های ابلهانه از جمله، درگیریهای موضعی در کشورهای اسلامی،توجه به تنگنا قرار دادن مردم دراقتصادبا جریان نفوذی اختلاس،درگیر کردن جوانان درمسائل اعتیاد، طلاق، شبکه‌های مجازی نامناسب،سگ گردانی و بدحجابی در نظام اسلامی اختلال ایجاد کند و همگان باید مراقب باشیم اختلافات را کنار گذاشته و در تفکر و دنیای غرب هضم نشویم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:دفاع همچنان باقی میباشد زیرا ماهیت دشمن تغییر نکرده و میبایست با پیروی از منویات رهبری در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی،مقابله با تهاجم فرهنگی و توجه جوانان به علم و پژوهش که میدانیم جوانان ما دوران چهل سال دوم انقلاب اسلامی را ترسیم خواهند کرد،کوشا باشیم.

ایلکا اظهار داشت:در بحث اقتصاد هم میبایست نفت حرف اصلی را در بودجه ما نزند،زیرا همین موضوع باعث مصرف گرایی ،تجمل گرایی و گسترش فرهنگ اشرافی گری در سطح کشور خواهد شد.

در این که با مداحی ذاکر اهل بیت (ع) احمد صفری،گروه دمام زنی و گروه سرود میعاد همراه بود، حجت الاسلام نورالهی مسئول حرم شهدای گمنام شهرک قائمیه اسلامشهر در سخنانی با اشاره به حضور دو غواص شهید گمنام به تشریح برنامه فرهنگی، تربیتی و عقیدتی در این حرم پرداخت .

/خبرنگار : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار