اتاق «بازی‌درمانی» در مدرسه استثنایی مردانی آذر تبریز افتتاح شد

تبریز(پانا) - آیین افتتاح اتاق «بازیدرمانی» ویژه دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مجتمع آموزشی استثنایی غلامرضا مردانی آذر ناحیه یک تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اتاق  «بازی‌درمانی» در مدرسه استثنایی مردانی آذر تبریز افتتاح شد

جعفر پاشایی در این آیین تاکید کرد: ارتقای کمیت و کیفیت خدمات توانبخشی مورد نیاز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سه حوزه اعم از آموزشگاه، ارجاع به مراکز درمانی و ارائه فعالیت‌های متمرکز، به پشتوانه خیران و نیروهای متخصص تحت پوشش در دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای تقویت روحیه و نشاط دانش‌آموزان استثنایی به طور جدی مورد توجه است، افزود: اتاق‌های بازی با رویکرد درمانی و کمک‌آموزشی دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه با همین هدف راه‌اندازی شده است.

پاشایی بازی‌درمانی را روشی ساده برای پی بردن به انگیزه‌ها، ترس‌ها، آرزوها و احساسات کودکان عنوان کرد و گفت: از آنجا که بازی کردن فرآیندی اجتماعی است کودک امکان برقراری ارتباط با سایر همسالان را پیدا می‌کنند و احترام به خود ودیگران را می‌آموزد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان اذعان کرد: در این مرکز خدمات مشاوره‌ای بازی‌درمانی به منظور کاربردی کردن این مقوله برای دیگر مراکز نیز ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار