مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸:

رویکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید کارآفرینی و مهارت آموزی است

مشهد(پانا)- با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیرکل آموزش و پرورش استان، آیین استانی زنگ مهر و زنگ ایثار و شهادت به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد در دبیرستان دخترانه بدیع برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید کارآفرینی و مهارت آموزی است

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این مراسم گفت: ماه مهر ماه مهربانی و نوروز دانایی و دانش است، در این ایام تمام جامعه تحت تاثیر فضای بازگشایی مدارس قرار می گیرند و جنب و جوش خاصی را در اقصی نقاط کشور شاهد هستیم.

وی افزود: آموزش و پرورش و مدارس رکن اصلی توسعه در جامعه هستند و اگر به دنبال رشد همه جانبه کشور هستیم باید به بهبود شرایط تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای داشته باشیم.

خدابنده تصریح کرد: رویکرد امروز آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی جدید " کارآفرینی و مهارت آموزی " است و بر همین اساس امسال با محوریت آموزش برای زیستن و با هم‌ زیستن و آموزش برای تغییر جامعه فعالیت خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از یک میلیون و ۲۹۰ هزار دانش آموز و ۹۰ هزار همکار فرهنگی در ۵۳ هزار کلاس درس خراسان رضوی به امر تعلیم و تربیت می پردازند.

وی تاکید کرد: توجه به ارکان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تلاش برای تربیت دانش آموزی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران اصلی ترین هدف آموزش و پرورش استان است.

خدابنده در پایان گفت: تقویت هویت اسلامی و انقلابی و ایرانی دانش آموزان و توسعه فرهنگ قرآن، نماز، ایثار و شهادت در بین نسل آینده ساز ایران اسلامی از دغدغه های اصلی نظام تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار