مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد در آیین استانی نواختن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مطرح کرد:

اهتمام ویژه مسئولین نهادها و دستگاه های ذیربط در زمینه تعریف فضاهای آموزشی جدید

مشهد(پانا)- آیین استانی آغاز سال تحصیلی 99-98 و نواختن زنگ مهر و زنگ ایثار با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهری به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه لطیفه سلماسی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام ویژه مسئولین نهادها و دستگاه های ذیربط در زمینه تعریف فضاهای آموزشی جدید

محمدرضا کمالی مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس در این مراسم گفت: آیین آغاز سال تحصیلی و زنگ مهر همه ساله در روز اول مهرماه در سراسر کشور برگزار می شود و در استان خراسان رضوی امسال این مراسم به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه لطیفه سلماسی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: اگر قرار است روی پای خود بایستیم و آینده روشنی داشته باشیم حتما باید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشیم.

کمالی تصریح کرد: سند تحول بنیادین هدف و جهت را به ما نشان می دهد و این سند در ساحت های شش گانه، مسیر تعلیم و تربیت را مشخص کرده که پنج ساحت آن تربیتی و اخلاقی است و نشان از این موضوع دارد که ابتدا باید انسان را ساخت و تربیت کرد سپس دانش و علوم مختلف را به آن انتقال دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس اظهار کرد: وظیفه آموزش و پرورش است که با استفاده از تمامی طرفیت ها و مشارکت درون سازمانی و برون سازمانی در زمینه اجرای ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت گام بردارد.

وی تاکید کرد: همه نهادها و سازمان ها باید به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند چرا که مسئولیت ها و تکالیف فراوانی برعهده آموزش و پرورش گذاشته شده است و دستگاه تعلیم و تربیت به کمک همه نهادها نیاز دارد.

کمالی خاطرنشان کرد: از شش زیرنظام سند تحول بنیادین، سه زیر نظام مربوط به نیروی انسانی، منابع مالی و فضا و تجهیزات است و اگر قرار است خواسته نهایی سند تحول بنیادین که رساندن دانش آموز به مراتبی از حیات طیبه است تحقق یابد حتما باید به این سه زیرنظام توجه ویژه شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس افزود: اگر خیرین مدرسه ساز به نظام تعلیم و تربیت کمک نمی کردند قطعا در زمینه ساخت فضاهای آموزشی با بحران و چالش مواجه می شدیم و حمایت خیرین نیک اندیش در بحث توسعه فضاهای آموزشی قابل تقدیر و مثال زدنی است.

وی در پایان گفت: آموزش و پرورش ناحیه هفت مشهد مقدس دارای بیش از 90 هزار دانش آموز می باشد و با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی نیاز به فضاهای آموزشی جدید مورد نیاز است و در این بین اهتمام ویژه مسئولین نهادها و دستگاه های ذیربط در زمینه تعریف فضاهای آموزشی جدید بسیار حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار