هویت ما شهدای ما هستند

کرمان ( پانا ) - معاون وزیر ورئیس مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در آیین بازگشایی مدارس گفت:یاد شهدا را از زندگی حذف نمی کنیم بلکه با یادآوری خاطرات شهدا به زندگی خود برکت می دهیم

کد مطلب: ۹۵۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هویت ما شهدای ما هستند

مجتبی زینی وندگفت: هویت ما شهدای ما هستند، سر تعظیم فرود می آوریم جاوی همه ی حانواده شهدا و با یادآوری یاد و خاطره ی آنها به زندگی خو برکت می دهیم.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی آعاز صدای خوش تعلیم و تربیت است و باید برای رسبدن به اهداف متعالی کوشش کرد.

زینی وند گفت:برای اعتلای نام ایران کوشش مضاعف می کنیم و تقارن هفته ی دفاع مقدس با بازگشایی مدارس باعث میشود بیشتر به یاد شهدا بوده و آنها را در زندگی الگوی خود قرار دهیم.

وی همچنین گفت:دانش آموزان با تدین و اعتقادی که به مبانی اسلام دارند پله های ترقی را طی میکنند.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت:خد اوند در تمام آیات دو صفت را ذکر میکند بسم الله الرحمن الرحیم ، مهربان و با گذشت .. انسانی که برای رضای خدا میبخشد خودش را متصف به این صفات کرده آنچه در ابن دنیا ماندگار است گام نهادن در راه اشاعه علم و مبارزه با جهل و نا آگاهی است.

زینی وند ضمن اشاره به این آیه از قرآن کریم که می فرماید لن تنالوالبر حتی تنفقو مما تحبون گفت: از چیزی که دوست دارید برای کمک به دیگران خرج کنیدو بدانید چیزی که نزد ماست در این دنیا از بین میرود ولی چیزی که نزد خداست ماندنی است. وی در انتها گفت:اگر میخواهیم جامعه ای شاداب و مترقی داشته باشیم باید به دانش آموزان و معلمین توجه کنیم و باید نیروی انسانی خلاق وماهر و آموزش و پرورش پویا داشته باشیم و باید بدانیم که داشتن طلا و راه آهن و. . شاخص توسعه یک کشور نیست بلکه داشتن نیروی انسانی ماهر است که مسیر توسعه پایدار را هموار میکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار