مدیر مخابرات منطقه سمنان خبر داد:

در ایام اربعین حسینی، تمهیدات ویژه‌ای از سوی مخابرات منطقه سمنان انجام خواهد شد

سمنان (پانا) - در ایام اربعین حسینی، تمهیدات ویژه‌ای از سوی مخابرات منطقه سمنان جهت تأمین پوشش و کیفیت مطلوب ارتباطی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۵۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
در ایام اربعین حسینی، تمهیدات ویژه‌ای از سوی مخابرات منطقه سمنان انجام خواهد شد

مدیر مخابرات منطقه سمنان مجید دارائی در دیدار با اعضای موکب لبیک یا حسین(ع) شهرستان سمنان، ضمن خیر مقدم به مهمانان و تشریح اهم اقدامات مخابرات منطقه سمنان به مناسبت ایام اربعین، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی و با توجه به ازدحام جمعیت در مسیرهای استان و مناطق غربی کشور و افزایش ترافیک مکالمات و با هدف رفاه حال مشترکین، تمهیدات و اقدامات ویژه‌ای از سوی مخابرات منطقه سمنان جهت تأمین پوشش و کیفیت مطلوب ارتباطی در محدوده استان سمنان انجام خواهد گرفت.

پحجت‌الاسلام حسنعلی عربی، مسئول فرهنگی موکب لبیک یا حسین(ع) شهرستان سمنان، ضمن تشکر از تلاش‌های مهندس دارائی و مجموعه مخابرات منطقه سمنان در جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی، استمرار حمایت مخابرات منطقه سمنان از موکب‌های اربعین حسینی را خواستار شد.

در پایان مهندس دارائی، با تقدیر از تلاش‌های خادمان امام حسین(ع)، قول مساعد داد که مجموعه مخابرات در چارچوب ضوابط، حداکثر تلاش خود را در جهت همکاری با موکب لبیک یا حسین(ع) شهرستان سمنان به کار خواهد بست.

شایان ذکر است موکب لبیک یا حسین(ع) شهرستان سمنان، در ایام اربعین در شهر نجف اشرف خدمت‌رسان زائران اباعبدا...الحسین(ع) می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار