یوسف بهارلو: 560 کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان تهران افزوده خواهد شد

تهران (پانا) - ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: 560 کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان تهران افزوده خواهد شد

در این جلسه یوسف بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: 148 پروژه آموزشی در شهرستانهای استان تهران در حال ساخت است که 57 پروژه تا پایان سال 98 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او در ادامه افزود:با آماده شدن این 57 پروژه متراژی بالغ بر 72هزار مترمربع زیربنای آموزشی وپانصد و 60 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان افزوده خواهد شد.

بهارلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس استان بیان کرد: بخش عمده‌ای از تجهیزات مدارس نوساز استان آماده شده است که کمد کتابخانه، نیمکت ،کمد آزمایشگاه، تجهیزات آموزشی و ورزشی از جمله مواردی است که در این طرح مورد تامین قرار گرفته و در اختیار مدارس گذاشته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از محل درآمدهای اختصاصی استان نیز اعتباراتی برای تامین میز و نیمکت‌های دیگرمدارس مناطق بیست و یک گانه شهرستان‌های استان تهران قرار گرفته است، تاکید کرد: بالغ بر 20 هزار میز و نیمکت برای تعمیر در اختیار هنرستان‌های استان تهران قرار گرفته است که با استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها و دانش‌آموزان در این زمینه صرفه‌جویی بسیار زیادی را برای استان به همراه خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر توجه به بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مناطق بیست‌ویک‌گانه شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: با حمایت‌های صورت‌گرفته از سوی استانداری تهران اعتبار مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این استان به طور کامل جذب شد و در اختیار مناطق آسیب‌پذیر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار