اعلام آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۸ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فردا چهارشنبه، ۲۰ شهریورماه به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۹۵۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز سه‌شنبه، ۱۲ شهریور آغاز شده بود، فردا چهارشنبه ۲۰ شهریور به پایان می‌رسد.

تمام داوطلبان شرکت کننده در رشته‌های گروه امتحانی علوم پزشکی که در آزمون کارشناسی ناپیوسته، رشته/گرایش آنها در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته و حداکثر ۲۰ محل اقدام کنند.

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی پایان شهریور اعلام خواهد شد.

همچنین مهلت ثبت‌نام متقاضیان تحصیل در رشته‌های مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سوابق تحصیلی نیز فردا چهارشنبه ۲۰ شهریور به پایان می رسد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ضمن دریافت دفترچه راهنما و کسب آگاهی های کامل در خصوص شرایط ثبت نام و انتخاب رشته، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار