برگزاری ششمین جلسه کارگروه جذب، نگهداشت و رضایتمندی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان خراسان رضوی

مشهد (پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ششمین جلسه کارگروه جذب، نگهداشت و رضایتمندی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین جلسه کارگروه جذب، نگهداشت و رضایتمندی اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه گفت: استفاده از راهکارهای موثر به منظور تشویق همکاران فرهنگی جهت عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان و نیز افزایش سهم الشرکه همکاران عضو صندوق مورد تاکید است.

وی افزود: صیانت از سرمایه های صندوق ذخیره فرهنگیان که سرمایه همکاران فرهنگی محسوب می شود مهمترین وظیفه صندوق به شمار می آید.

خدابنده تصریح کرد: جهت ایجاد اعتماد، حتما باید اعتراضات همکاران فرهنگی را شنیده و به آن ها پاسخ صحیح داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه وضعیت برگشت سود این صندوق حتما باید به اطلاع همکاران فرهنگی بازنشسته نیز رسانده شود، اظهار کرد: خوشبختانه استان خراسان رضوی در خصوص میزان عضویت همکاران فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به سایر استان ها شرایط خوبی را دارا است.

قابل ذکر است در ابتدای این جلسه سید نعمت عبدی مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش اجمالی در خصوص این صندوق گفت: بیش از 83 درصد همکاران فرهنگی شاغل استان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند و در بیش از 30 منطقه آموزش و پرورش استان درصد عضویت همکاران از میانگین کشور بالاتر می باشد.

وی افزود: تعدادی از بازنشسگان فرهنگی به منظور بهره مندی از خدمات رفاهی در حال گسترش موسسه و نیز سود ناشی از فعالیت های اقتصادی آن در قالب طرح استمرار همچنان به عضویت خویش ادامه داده اند.

عبدی تصریح کرد: تعداد زیادی از همکاران عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در استان، حق عضویت خویش را تا سقف پنج درصد افزایش داده اند و انتظار می رود به منظور بهره مندی بیشتر اعضاء از سهم معادل دولت که حق مسلم آنان است و نیز افزایش سود چند برابری، همکاران سهم الشرکه خود را افزایش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار