حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهر ماه 98

یزد (پانا) - سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: قبوض کاغذی تلفن ثابت از اول مهرماه حذف می شود و مشترکین می توانند از طریق تلفن رایگان 2 هزار قبض تلفن میان دوره و پایان دوره را پرداخت کنند.

کد مطلب: ۹۵۰۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهر ماه 98

صبح امروز نشست خبری سرپرست مخابرات منطقه یزد با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

"محمدرضا زارع ده آبادی" با اشاره به اینکه 53 هزار و 563 شماره تلفن ثابت در استان مشغول به کار است گفت: استان یزد رتبه 16 را در کشور داراست.

وی در ادامه تصریح نمود: ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه به ترتیب در استان 45 و 3 دهم و 126 درصد است که در کشور رتبه 2 و 5 را دارا هستیم.

"زارع زاده ده آبادی" ضریب نفوذ تلفن ثابت شهرستان تفت را بیش از شهرستان های دیگر استان قلمداد کرد.

وی در ادامه از حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهر ماه 98 خبر داد و افزود: از طریق تلفن رایگان 2 هزار می توان قبض تلفن میان دوره و پایان دوره را پرداخت کرد.

این مسئول از 96 پروژه آماده بهره برداری در هفته دولت خبر داد و افزود: 119 میلیارد ریال در این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 103 کیلو متر فیبر نوری در استان اجرا شده است گفت: 126 هزار مرکز تلفن ثابت نیز به شبکه فیبر نوری متصل شده اند.

زارع زاده در بخش دیگری از سخنان خود به شبکه دیتا در استان اشاره کرد و گفت: از سال 97 تاکنون 6 هزار و 199 ADSL فعال در استان مشاهده شده است.

سرپرست مخابرات منطقه یزد از 148روستای استان که دارای ارتباط هستند خبر داد و افزود: 224 ، ADSL روستایی مشغول به کار هستند و روستاهای با جمعیت بالای 100 نفر دارای ارتباط 100 درصدی هستند و 93 درصد جمعیت روستایی متصل به شبکه دیتا می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار