مدیرعامل ایران خودرو: افزایش کیفیت و تیراژ تولید از اولویتهای کاری خواهد بود
تهران (پانا) - مدیرعامل ایران خودرو، مبارزه با رانت و فساد، صیانت از حقوق مصرفکننده، تقویت زنجیره تامین، افزایش کیفیت و تیراژ تولید، توسعه و تعمیق ساخت داخل، بهرهمندی از روشهای نوین تامین مالی، توجه به منابع انسانی و تعامل موثر با نهادهای حاکمیتی را از جمله مهمترین اولویتهای کاری خود عنوان کرد.
![مدیرعامل ایران خودرو: افزایش کیفیت و تیراژ تولید از اولویتهای کاری خواهد بود](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZTdlZmEFDa4P/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHOc4tOjbKpPwsAIKXaKdntA,,/ZTdlZmEFDa4P.jpg)
به گزارش گروه صنعتی ایران خودرو، «فرشاد مقیمی» در جلسه معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو با حضور رئیس هیات عامل ایدرو، رونق تولید را اولویت نخست و اصلی برای اداره ایران خودرو عنوان کرد که باید با اقدامهای اصلاحی و اجرای برنامهها و فعالیتهای جدید به افزایش سرعت تولید پرداخت.
وی، پاشنهآشیل تولید را تامین قطعات برشمرد و گفت: راهکار برون رفت از آن، احیای شرکت ساپکو با ماموریتهای جدید در حوزه تامین قطعات متناسب با شرایط، تامین به موقع با هزینه کم و کیفیت بالا است.
مقیمی، توجه به منابع انسانی را از دیگر محورهای اصلی فعالیتها و برنامههای خود عنوان کرد و با تاکید بر ایجاد همبستگی و همدلی بین لایههای مختلف کارگری، مدیریتی، قطعهسازی و شرکای تجاری، ادامه داد: ظرفیتهای انسانی درونسازمانی یکی از منابعی است که به آن توجه ویژه و اتحاد و همبستگی را در این بخش دنبال خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بکارگیری روشهای نوین تامین منابع مالی از دیگر برنامههای خود عنوان کرد و ادامه داد: باید اهداف اصلی مجموعه را در راستای شفاف سازی و مبارزه با فساد و رانت به تحقق کامل برسانیم.
وی همچنین، هم راستایی و همگرایی بین قطعه سازان و خودروسازان را رمز موفقیت دانست و با تاکید بر نقش بیبدیل زنجیره تامین، خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی به قطعهسازان طبق چارچوب مصوب و با استفاده از ساز و کار مشخص و روشنی به انجام خواهد رسید.
مقیمی، در ادامه توسعه و تعمیق ساخت داخل را از دیگر برنامههای این خودروسازی برشمرد.
وی بر حفظ و صیانت از حقوق مصرفکننده به عنوان یکی دیگر از اولویتهای این مجموعه تاکید کرد و گفت: همکاری و تعامل موثر با نهادهای حاکمیتی نظیر وزارت دفاع، سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و همچنین تشکل های تخصصی و مراکز دانشگاهی و دانش بنیان نیز از جمله برنامههای کلیدی در این دوره خواهد بود.
مقیمی، اصحاب رسانه را یار دوازدهم ایران خودرو توصیف کرد و یادآور شد: همکاری بسیار نزدیکی با اصحاب رسانه خواهیم داشت و در دورههای زمانی مشخصی نتایج اجرای عملیات در حوزه های برنامهای را از طریق رسانهها اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وی گفت: کار جهادی که در گذشته آغاز شده و جلوه آن در ۱۰ روز اخیر با تکمیل بیش از ۲۱ هزار دستگاه خودرو در روزهای تعطیل ایران خودرو نشان داده شده است را تقویت خواهیم کرد.
ارسال دیدگاه