کیومرث پوراحمد: سینمای کودک امروز، نوستالژی گذشته را ندارد

تهران (پانا) - کیومرث پوراحمد عقیده دارداگر امروز قصه‌های مجید ساخته می‌شد مخاطب کودک و نوجوان نمی‌توانست با آن ارتباط خوبی بگیرد و علت حفظ علاقه به این سریال را جنبه نوستالژییک آن دانست.

کد مطلب: ۹۴۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کیومرث پوراحمد: سینمای کودک امروز، نوستالژی گذشته را ندارد

به گزارش ستاد رسانه‌ای سی ودومین جشنواره فیلم کودک ونوجوان، کیومرث پوراحمد، نویسنده وکارگردان سینما درباره تفاوت سلیقه‌ها و نگرش‌های نسل گذشته و نسل امروز در حوزه سینما اظهار کرد: کودکان و نوجوان به دنبال موضوعات امروزی‌اند. قصه‌های مجید 30 سال پیش ساخته شد و من فکر می‌کنم اگر هم که ماندگار شده است علتش این نوستالژی‌ای است که نسل به نسل جلوتر رفته است و به مخاطب کودک امروز منتقل شده است.

پوراحمد ادامه داد: فیلم‌های الان با سی سال پیش از زمین تا آسمان تفاوت دارند. امروزه نسل کودک و نوجوان نسل جدیدی است و کارگردان‌های حوزه کودک باید متوجه علایق و انتظارات نسل امروز باشند تا بتوانند فیلم‌های خوبی تولید کنند.

پوراحمد اضافه کرد: من نمی‌گویم نسل امروز نسبت به نسل گذشته بهتر است یا بدتر، ویژگی‌هایی نسل ما داشت که نسل امروز ندارد و همینطور ویژگی‌هایی نسل امروز دارند که نسل ما نداشت‌. این تفاوت در سینما هم به چشم می‌خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار