استاندار سیستان وبلوچستان:

عدالت ترجیحی باید انقلاب بزرگی در استان بکند

موهبتی: سیستان و بلوچستان نیاز به توجه ویژه ای در سطوح بالا دارد.

زاهدان(پانا)- به گفته ی استاندار سیستان وبلوچستان، باید عدالت ترجیحی بر عدالت توضیحی ارجحیت داشته باشد و این عدالت انقلاب بزرگی در این استان بکند.

کد مطلب: ۹۴۶۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
عدالت ترجیحی باید انقلاب بزرگی در استان بکند

احمد علی موهبتی در دیداربا سرپرست وزارت آموزش و پرورش و امام جعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم ترین دستگاه برای ایجاد زیرساخت های توسعه در سطحکشور است.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان نیاز به توجه ویژه ای دارد و آموزش وپرورش باید اقدامات خوبی در این راستا انجام دهد و سفرهای متعدد مسئولین نیز می تواند سبب پیشرفت استان باشد.

موهبتی با بیان اینکه مراحل عبور از مدارس خشت و گلی به کمک استان های معین، رو به پیشرفت و اتمام است، عنوان داشت: باید عدالت ترجیحی را بر عدالت توضیحی مقدم شمرد و به کمک عدالت توجیحی، انقلابی بزرگ در سطح استان ایجاد کرد.

استادار سیستان وبلوچستان بیان کرد: افرادی که در حوزه ی آزمون استخدامی پذیرفته شده اند و قریب به 3500 نفر می باشند، می توانند در آینده ی استان تاثیر مهمی بگذارند و ما باید از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح شاخص های استان، ببریم.

او در پایان تاکید کرد: حضور مسئولین اتقلابی و متعهد می تواند سبب رشد و پیشرفت استان در همه ی زمینه ها و علی الخصوص دستگاه تعلیم و تربیت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار